شناسهٔ خبر: 67871268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

جمع‌آوری ۱۶۵ معتاد متجاهر در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار امنیت اجتماعی، خیابان‌های منتهی به میدان فردوسی مشهد پاک‌سازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سردار احمد نگهبان در جمع خبرنگاران درخصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر در مشهد، اظهار کرد: در راستای مطالبه‌های شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار پلیس در میدان فردوسی شهر مشهد با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری تیم‌هایی از یگان امداد و کلانتری سناباد، ۱۶۵ معتاد متجاهر را در سطح میدان فردوسی و خیابان‌های منتهی به این میدان، جمع‌آوری و به مرکز نگهداری و بازپروری «خانه سبز» منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: هفت خرده‌فروش موادافیونی با ۲۶۵ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی دستگیر و سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو که برای توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می‌شد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی افراد خرده‌فروش به دادسرا، خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر مشهد به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس، با هنجارشکنان و توزیع‌کنندگان موادمخدر برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما