شناسهٔ خبر: 67871238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد خبر داد

افزایش ۸ درصدی مصرف برق در سال ۱۴۰۳

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: سال گذشته در مشهد، ۱۸۵۰ مگاوات مصرف برق داشتیم که در سال‌جاری هشت درصد افزایش پیدا کرد و این رقم قابل‌توجهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل روابط عمومی شرکت برق مشهد، علیرضا کاشی درخصوص تأمین برق مشهد در گرم‌ترین روزهای سال اظهار کرد: سال گذشته در مشهد، ۱۸۵۰ مگاوات مصرف برق داشتیم که در سال‌جاری هشت درصد افزایش پید؛ کرد که این رقم قابل‌توجهی است.

وی افزود: سیستم‌های سرمایشی بیشترین میزان مصرف برق را دارند؛ لذا از مردم خواهشمندیم فقط با انجام سه راهکار ساده، مصرف برق را مدیریت کنند؛ کولر گازی در دمای ۲۴ درجه باشد، کولر آبی روی دور کُند استفاده شود و هر مشترک فقط یک لامپ اضافی خاموش کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: در مشهد، یک میلیون و ۸۵۰ هزار مشترک داریم که اگر هر مشترک فقط یک لامپ اضافی خاموش کند، می‌توان با این میزان صرفه‌جویی، برق یک شهرک صنعتی را تأمین کنیم.

کاشی با بیان اینکه در این دو روز، تمام تلاش همکاران عملیاتی و اجرایی بر تأمین برق پایدار مشهد بوده است، گفت: قطعی برق نداشتیم، ولی شبکه‌های برق تحت فشارند و با تمام توان تأمین برق پایدار داریم.

نظر شما