شناسهٔ خبر: 67870915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

تابستان کجا سفر کنیم؟ مناسبترین مقاصد گردشگری

روسیه یکی از کشورهایی است که جزو بهترین گزینه‌ها برای مسافرت‌های تابستانی به شمار می‌رود. علاوه‌بر روسیه، دو مقصد دیگر هم هستند که تفاوت زیادی با روسیه دارند؛ اما خیلی از ایرانیان هم این دو جا را برای سفر انتخاب می‌کنند: آنتالیا و مارماریس.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با آمدن فصل تابستان، یکی از پرتکرارترین سؤالاتی که در گوگل توسط مخاطبان جست‌وجو می‌شود این است که برای تابستان به کجا سفر کنیم؟ روسیه یکی از کشورهایی است که جزو بهترین گزینه‌ها برای مسافرت‌های تابستانی به شمار می‌رود. علاوه‌بر روسیه، دو مقصد دیگر هم هستند که تفاوت زیادی با روسیه دارند؛ اما خیلی از ایرانیان هم این دو جا را برای سفر انتخاب می‌کنند: آنتالیا و مارماریس. در ادامه درباره دلایل محبوبیت این مقاصد گردشگری برایتان می‌نویسیم تا بتوانید برای سفر تابستانتان بهترین تصمیم را بگیرید.

تور روسیه الفبای سفر؛ یکی از بهترین انتخاب ها برای تابستان

1

فصل تابستان مناسب‌ترین زمان برای سفر به روسیه است. همان‌طور که می‌دانید آب‌وهوای روسیه نسبتاً سرد است؛ بنابراین بهتر است که اگر قصد سفر به این کشور را دارید، حتماً فصل تابستان را انتخاب کنید. زیرا علاوه‌بر آب‌وهوای معتدلی که دارد، جاذبه‌های طبیعی آن هم در فصل تابستان بسیار زیباتر از سایر فصول هستند. از طرفی، نیازی به استفاده از لباس‌های پشمی و زمستانی هم ندارید.

اگر به شنا کردن علاقه دارید، بدون شک یکی از تفریحات فوق‌العاده‌ای که می‌توانید در تور روسیه تابستان داشته باشید شنا کردن در دریای کم عمق تاگانروگ است.

در ادامه قصد داریم که دو مکان دیدنی روسیه را برای سفرهای تابستانی به شما معرفی کنیم.

کلیسای سنت باسیل روسیه

یکی از معماری‌های باستانی جذاب و منحصربه‌فرد مسکو کلیسای سنت باسیل است. این کلیسا در میدان سرخ واقع شده است و می‌توان آن را بخش جدای ناپذیری از مسکو به شمار آورد. معماری باستانی این کلیسا به قدری شگفت‌انگیز و جذاب است که باعث حیرت بازدیدکنندگان خواهد شد. این کلیسا از ترکیب ۱۱ کلیسا تشکیل شده است. جالب است بدانید که کلیسای سنت باسیل، یک تصویر جهانی و نمادی برای کشور روسیه است.

موزه صندوق الماس روسیه

موزه صندوق الماس، مجموعه‌ای از بی‌نظیرترین جواهرات را در خود جای داده است. شما می‌توانید در این موزه، تمامی جواهرات و اشیای سلطنتی، قدیمی و بسیار با ارزش تاریخ روسیه را مشاهده کنید. درواقع موزه صندوق الماس، به خزانه نگهداری جواهرات و اشیای گران‌قیمت در سراسر جهان معروف است.

این مجموعه جواهرات و اشیای گران‌قیمت در قرن هجدهم میلادی و با دستور پتر اول تشکیل شد و درنهایت در سال ۱۹۶۷ این موزه افتتاح شد عموم مردم می‌توانند از آن دیدن کنند.

یکی دیگر از شهرهای روسیه که سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند، شهر سن‌پترزبورگ است. در ادامه قصد داریم برخی از جاذبه‌های سن‌پترزبورگ را به شما معرفی کنیم.

چرا تور روسیه تابستان الفبا؟

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید این است که برای سفر به روسیه باید به کدام آژانس هواپیمایی مراجعه کنیم؟ آژانس‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانید برای سفر به روسیه و تورهای تابستانی به آنها مراجعه کنید، اما یکی از بهترین‌های آنها الفبای سفر است. در ادامه، به مزیت‌ها و برتری این آژانس اشاره خواهیم کرد.

  • قیمت منصفانه نسبت به خدمات ارائه شده
  • بهترین ساعات پروازی که باعث می‌شوند بتوانید از تمام زمان سفرتان استفاده کنید.
  • مدت‌زمان تور ۷ شب و ۸ روز تمام که شامل سه شب اقامت در مسکو و چهار شب و ۵ روز کامل در سن‌پترزبورگ است.
  • استفاده از قطار ساپسان مسکو-سن‌پترزبورگ که خودش یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود.
  • اقامت در هتل ۴ ستاره و ۵ ستاره باکیفیت با ویو عالی
  • به‌همراه‌داشتن راهنمای تور حرفه‌ای
  • دریافت سیم‌کارت رایگان
  • به‌محض رسیدن شما، check in و به محض خروج و حرکت به سمت فرودگاه check out اتاق بررسی خواهد شد.
  • برنامه‌ریزی کامل برای تفریحات و گشت و گذارها

در ادامه برایتان از سایر تورهای تابستانی محبوب در الفبای سفر خواهیم گفت. با آنتالیا و مارماریس بیشتر آشنا شوید.

با انتخاب تور آنتالیا الفبا، تابستانی فراموش نشدنی را تجربه می کنید

2

شرایط آب و هوایی آنتالیا در فصل تابستان بسیار معتدل بوده و بارش باران در این فصل بسیار کم است؛ بنابراین اوقات لذت بخشی را بدون شک می‌توانید در این فصل در آنتالیا تجربه کنید.

اگر عاشق تفریحات آبی هستید، تور آنتالیا تابستان بهترین گزینه سفر برای شماست. در ادامه به برخی از جاذبه‌های دیدنی آنتالیا اشاره می‌کنیم.

کاله‌ایچی در آنتالیا

این منطقه بافت مشابهی همچون بافت خانه‌های قدیمی ایرانی دارد. درواقع شما با کوچه‌های تنگ و باریک که سنگ‌فرش شده‌اند و خانه‌های قدیمی که با چیدمان خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند روبرو خواهید شد.

خیابان‌های کاله‌ایچی یکی از پرطرفدارترین لوکیشن‌ها در آنتالیا به شمار می‌آیند. بدون شک، خوردن انواع قهوه‌های ترک و دسرهای محلی و حتی غذاهای محلی در این خیابان‌ها تجربه لذت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مسجد ییولی مناره آنتالیا

این مسجد نماد شهر آنتالیا است. قدمت این بنا به سال ۱۳۲۰ برمی‌گردد و جزو یکی از قدیمی‌ترین مساجد در آنتالیا به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این مسجد به دستور علاءالدین کیقباد ساخته شده است.

موزه آنتالیا؛ یکی دیگر از جاذبه های این شهر

این موزه دارای ۱۳ تالار است که به‌خوبی تمامی تاریخ آنتالیا را به همراه اشیای قیمتی و تاریخی که از زمان گذشته کشف شده است به نمایش می‌گذارد. علاوه‌بر اشیایی که در این موزه به نمایش عموم گذاشته شده است، معماری گچ‌بری‌هایی که در این موزه مشاهده می‌کنید بسیار شگفت انگیز هستند.

همانطور که می‌دانید الفبا یکی از مجریان تخصصی تورهای تابستانی برای کشورهای مختلف است که آنتالیا هم در این لیست قرار دارد؛ اما چرا در بین تمامی آژانس‌های مسافرتی باید به الفبای سفر مراجعه کنیم؟ در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

  • ارائه پرواز مستقیم در فرودگاه بین‌المللی و اصلی آنتالیا
  • امکان پرداخت به صورت اقساط
  • دارای قیمت اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه نسبت به سایر آژانس‌ها
  • مجری تخصصی تورهای آنتالیا
  • اقامت در هتل ۵ ستاره و هتل‌های لوکس
  • در نظر گرفتن ۷ هتل اختصاصی برای مسافران ایرانی به همراه کارت گارانتی
  • ارائه خدمات پرواز با ایرلاین ترک پگاسوس نه‌تنها در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد کرد؛ بلکه شما بسیار سریع‌تر به مقصد خواهید رسید.

پیشنهاد بعدی ما برای سفرهای تابستانی: تور مارماریس

3

مارماریس یکی از لوکیشن‌های محبوب برای سفر به ترکیه در فصل تابستان است. البته ناگفته نماند که آب و هوای مارماریس برای سفر در تمام باغ‌های سال بسیار ایده‌آل است؛ اما در فصل تابستان، افراد بیشتری به مارماریس سفر می‌کنند.

این شهر یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است و به همین دلیل است که در طول تابستان، ایرانیان بیشتری را به خود جذب می‌کند. به‌علاوه، طبیعت بکر و فوق‌العاده‌ای هم دارد. یکی از بهترین مجریان برگزاری تور مارماریس تابستان الفبای سفر است. شما با استفاده از خدمات الفبا می‌توانید از مزایای زیر برخوردار شوید:

  • دریافت بیمه سفر
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه
  • اقامت در بهترین هتل‌ها
  • دریافت صبحانه، ناهار و شام
  • دارای ترانسفر رفت‌وبرگشت از فرودگاه به هتل

 

برای سفرهای تابستانی خود با الفبای سفر همراه باشید

اگر اهل فضای مجازی باشید قطعاً متوجه شده‌اید که بسیاری از اینفلوئنسرها و بلاگرها کشور روسیه را برای تعطیلات تابستان خود انتخاب می‌کنند. فرصت را از دست ندهید. بهتر است هرچه سریع‌تر بلیط‌های خود را برای سفر به روسیه، مارماریس و آنتالیا از الفبا رزرو کنید. الفبای سفر یکی از کاربلدترین‌ها در زمینه اجرای تورهای خارجی است و با تیم حرفه‌ای خود بهترین تجربه سفری را برای شما رقم می‌زند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای خارجی الفبا، به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره تلفن 0214935 تماس بگیرید.

نظر شما