شناسهٔ خبر: 67870878 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روسیه: انتظار بهبود روابط با آمریکا را نداریم

تهران- ایرنا- دستیار رئیس جمهوری روسیه گفت: انتظار بهبود روابط با آمریکا را نداریم، از این رو برای مسکو فرقی ندارد که چه کسی رییس جمهور این کشور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، «نیکولای پاتروشف» افزود: برای مسکو مطلقا اهمیتی ندارد که چه کسی رییس جمهور بعدی آمریکا خواهد بود و تفاوتی میان «دونالد ترامپ» و «کامالا هریس» وجود ندارد، چرا که قرار نیست هیچ بهبودی در روابط دو جانبه مسکو- واشنگتن حاصل شود و چیزی تغییر کند.

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز سخنگوی کرملین در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا تاکنون در زمینه روابط با مسکو موضع گیری خاصی نداشته است، تاکید کرده بود که موضع کرملین در این زمینه بی طرفانه و محتاطانه خواهد بود.

بایدن ۸۱ ساله به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا که در مناظره اخیر خود با ترامپ رسوایی به بار آورد، در نهایت تحت فشار هم حزبی‌های خود ۲۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کناره گیری کرد و از کامالا هریس معاون خود به عنوان نماینده حزب دموکرات برای رقابت با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور قبلی و نماینده حزب جمهوری خواه حمایت کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) انجام می شود.

نظر شما