شناسهٔ خبر: 67870757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با بازی‌های المپیک پاریس؛

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: نیما نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد

پاریس - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما اشتباهات ناخواسته‌ای را مرتکب شد و نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جمیل لطف‌الله نسبی درباره عملکرد نیما عالمیان در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک اظهار داشت: باتوجه به سوابق قبلی تقابل با حریف تایپه‌ای که قبلاً او را شکست داده بود، اما حریفش بهتر ظاهر شد و خیلی کم اشتباه بود.

وی ادامه داد: اشتباهات ناخواسته فردی نیما را تحت فشار قرار داد و البته از مصدومیت دست هم رنج می‌برد و نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان گفت: باید قبول کنیم حریف خیلی بهتر بازی کرد و اختلاف رنکینگ زیادی دارند. امروز هم روز نیما نبود و نتوانست به پیروزی برسد.

لطف‌الله نسبی درباره بازی آینده نوشاد عالمیان تصریح کرد: نوشاد چهارشنبه بازی دارد که به احتمال زیاد با هاریموتوی ژاپنی دیدار خواهد کرد. حتماً بازی خوبی خواهد شد. او قبلاً هم بازیکنان بزرگی را شکست داده است و این انتظار را از نوشاد داریم. نوشاد با بازیکنان شرق آسیا خیلی راحت‌تر بازی می‌کند تا بازیکنان اروپایی.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از ۵ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و تا ۲۱ مرداد ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها حضور دارد.

نظر شما