شناسهٔ خبر: 67870425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک پاریس؛

مجلل: سطح بالای مسابقات فراتر از تصورم بود

تهران- ایرنا- بانوی قایقران کشورمان با اشاره به حضورش در مرحله یک چهارم نهایی روئینگ بازی‌های المپیک گفت: بزرگان جهان در اینجا حضور دارند و سطح مسابقات فراتر از تصورم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشورمان امروز (یکشنبه) در شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس به آب زد تا شانس خود را برای صعود به یک چهارم امتحان کند. وی برای حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات با حریفانی از ترکیه، الجزایر و سنگاپور رقابت کرد که با زمان ۷:۵۶.۴۸ دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی یک چهارم نهایی شد.

فاطمه مجلل در مورد صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی روئینگ تک نفره اظهار داشت: طبق چیزی که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم همه چیز امروز خوب پیش رفت. گروه، مسابقه و رقابت خوبی بود و فقط یک مقدار باد مخالف داشتیم. خدا را شکر به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردم و قطعا این مرحله سخت‌تر خواهد بود، اما امیدوارم با دعاهای مردم از این مرحله نیز بالاتر بروم.

ملی‌پوش روئینگ تک نفره در خصوص اظهارات فرزام که اعتقاد دارد او مسابقه به مسابقه بهتر خواهد شد، گفت: این موضوع درست؛ چرا که این اولین مسابقه من بیرون از قاره آسیا است و هر بار که به سر خط می‌روم، احساس می‌کنم نسبت به مسابقه گذشته حس بهتری دارم و طبیعتا این تجربیات کمک می‌کند در مسابقه بعدی بهتر باشم.

مجلل تصریح کرد: واقعا المپیک از آن چیزی که فکر می‌کردم خیلی بزرگتر و سطح بسیار بالاتری دارد، اما سعی می‌کنم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم. همه رقبای من قوی و خوب هستند، اما تمام تلاشم را برای حضور در فینال می‌کنم.

وی یادآور شد: خدا را شاکرم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. می‌دانستم رقابت سخت است اما زمان را کنترل کردم تا بتوانم به عنوان نفر نخست به خط پایان برسم. 

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از ۵ مرداد با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شد و تا ۲۱ مرداد ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها حضور دارد.

نظر شما