شناسهٔ خبر: 67870262 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات ۳۸۰۰متری زرین کوه دریاچ... -

اقتصاد ایران: دماوند- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری زرین کوه دریاچه تار، قبل از اقدام به شکار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نقی میرزا کریمی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات دماوند خبر داد.

وی گفت: محیط بانان پاسگاه دریاچه تار (ضابطین دادگستری) در حین گشت و کنترل در ارتفاعات بالای ۳۸۰۰ متر زرین کوه متوجه حضور یک گروه شکارچی غیر مجاز می‌شوند.

میرزا کریمی افزود: با اعلام نیاز به نیروی کمکی تیم پشتیبانی با سر اکیپی جانشین یگان حفاظت شهرستان به ارتفاعات زرین کوه اعزام و شکارچیان را غافلگیر و پیش از اقدام به شکار دستگیر و متوقف می‌نمایند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست دماوند ادامه داد: در این راستا یک قبضه سلاح شکاری، به همراه فشنگ و سایر ادوات شکار کشف و توقیف شد.‌

رئیس اداره محیط زیست دماوند افزود: گشت‌های محیط بانان در ارتفاعات دریاچه تار، زرین کوه، ارتفاعات روستاهای حاشیه دلیچایی، قله دوبرار و انگمار تشدید و با تخلفات احتمالی شکار غیر مجاز برخورد قانونی می‌شود و با شماره پیامکی ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ آماده گزارشات مردمی هستیم.

برچسب‌ها:

نظر شما