شناسهٔ خبر: 67870029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

بازدید معاون دادستان استان، شهردار یزد و مسئولان شرکت آبفا از پروژه مرمت خط لوله فاضلاب در بلوار شهید مطهری

یزد - در پی شکایات متعدد شهروندان از طولانی شدن روند مرمت خط لوله فاضلاب توسط شرکت آبفا در بلوار شهید مطهری انجام شد

صاحب‌خبر -

 

آسیا نیوز / یزد ؛ وحید پرهیزکار معاون دادستان عمومی و انقلاب استان، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد، محمد جواد آقایی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان از روند عملیات مرمت خط لوله فاضلاب شهری در بلوار شهید مطهری بازدید کردند.

 

گفتنی است شهردار یزد در برنامه ای رادیویی در پاسخ به سوالات شهروندان درخصوص طولانی شدن پروژه مرمت خط لوله فاضلاب بلوار شهید مطهری از مسئولان استان خواسته بود تا با پیگیری و بررسی، از روند پیشرفت اجرای این پروژه، قرار بگیرند.

 

محی الدینی بیان کرده بود: شهرداری یزد بارها این مسأله را به علت مسدودی مسیر و مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آمده را پیگیری کرده است که مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان علت تأخیر در روند اجرای پروژه را ریزش، حین عملیات حفاری و تعلل پیمانکار عنوان کرده اند.

 

وی همچنین با بیان این که مسیر بلوار شهید مطهری متأسفانه نزدیک به ۷ ماه است که برای مرمت خط اصلی فاضلاب شهری مسدود می باشد، گفته بود: شرکت آب و فاضلاب استان حدود ۷ ماه است که مجوز حفاری برای مرمت و نوسازی خط اصلی فاضلاب این بلوار که دچار مشکل شده بود را أخذ کرده و علیرغم پیگیری های مکرر شهرداری متأسفانه تاکنون کار را به اتمام نرسانده است.

 

شهردار یزد در این برنامه ضمن قدردانی از تلاش پرسنل آبفا، با درخواست از شرکت آب و فاضلاب استان و دیگر دستگاه های متولی مبنی بر تسریع در اجرای عملیات مرمت خط لوله، ابراز داشت: تصور مردم عزیزمان این است که شهرداری این مسیر را مسدود کرده و کار را انجام نمی دهد و مکرر از ما درخواست اتمام کار و بازگشایی مسیر را دارند.

 

در پایان بازدید بر تسریع در روند اجرای پروژه مرمت خط لوله فاضلاب بلوار شهید مطهری تاکید شد.

سید محمد جواد عرفانفر

بازدید معاون دادستان استان، شهردار یزد و مسئولان شرکت آبفا از پروژه مرمت خط لوله فاضلاب در بلوار شهید مطهری  ، وحید پرهیزکار معاون دادستان عمومی و انقلاب استان، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد، محمد جواد آقایی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری

نظر شما