شناسهٔ خبر: 67869879 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت:

وب گاه جدید صندوق رفاه با امکانات جدید راه اندازی شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به لزوم هوشمندسازی و الکترونیکی شدن خدمات و فرآیندهای این صندوق با همکاری وزارت ارتباطات، از راه اندازی وب گاه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی my. srd. ir خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، علی اکبر محمدی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در راستای الزامات قانونی در مورد حذف اسناد کاغذی و الکترونیکی شدن امور و همچنین هوشمندسازی ارائه خدمات، وب گاه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت جهت افزایش کیفیت خدمات و سهولت کاربری دانشجویان طراحی شد.

وی افزود: تا پیش از این دو وب گاه متفاوت برای انجام امور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی وجود داشت که با تلاش همکاران ما در مدیریت فناوری اطلاعات و معاونت تسهیلات صندوق رفاه این دو وب گاه ادغام شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: این وب گاه به نشانی my. srd. ir به دانشجویان کمک می‌کند با سهولت بیشتری نسبت به درخواست‌های خود از جمله ثبت درخواست وام‌های دانشجویی و بازپرداخت اقساط و موارد دیگر، اقدامات لازم را به عمل بیاورند و این قابلیت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که جهت ورود به وب گاه از طریق دولت من یا با استفاده از کد ملی و رمز عبور جهت انجام امور مورد نظر خود وارد درگاه جدید صندوق رفاه شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه تا حد امکان ثبت اطلاعات به صورت برخط و با دریافت اطلاعات از دستگاه‌های مربوطه و بدون نیاز به ارائه مدارک فیزیکی انجام می‌شود؛ به عنوان نمونه اطلاعات شناسنامه‌ای افراد از طریق ثبت احوال و یا اطلاعات تحصیلی از طریق معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش دریافت می‌شود. همچنین در سایر بخش‌ها مانند تعهد محضری، شماره حساب بانکی و آدرس پستی نیز استعلام‌ها انجام و تا حد امکان از ورود دستی اطلاعات و بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری می‌شود.

محمدی با اشاره به ترجیح مردم برای دریافت خدمات از طریق تلفن همراه، تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز برای تحقق این خواسته، همکاری خود را با نرم‌افزار کاربردی ۷۲۴ آغاز کرده است. این نرم‌افزار به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی این قابلیت را می‌دهد که با استفاده از تلفن‌های همراه خود جهت بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های خود اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما