شناسهٔ خبر: 67868529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استقبال از پویش نذر خون در قائم شهر 

ساری- ایرنا- مدیر انتقال خون قائم شهر گفت: از یکم تا بیستم ماه محرم ۷۱۰ اهداکننده به مرکز انتقال خون این شهرستان مراجعه کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی انتقال خون قائمشهر علی قاسمی روز یکشنبه افزود: از آغاز محرم تا بیستم محرم ۷۱۰ نفر اهداکننده به مرکز انتقال خون شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد ۵۵۷ نفر با داشتن شرایط توانستند خون خود را برای یاری به بیماران نیازمند اهداء کنند.

وی پویش "نذر خون" با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی را نذرعاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در یاری رسانی به همنوعان نیازمند به خون عنوان کرد که از ابتدای محرم آغاز شد وتا پایان ماه صفر ادامه دارد.

قاسمی با قدردانی از مردم نوعدوست و نیک اندیش قائم شهر تاکید کرد علاقمندان و محبان حسینی برای حضور و مشارکت خیرخواهانه در پویش " نذر خون " می‌توانند تا پایان ماه صفر به مرکز انتقال خون قائم شهر مراجعه و اهدا خون کنند.

مدیر انتقال خون قائم شهر گفت: همچنین تیم اتوبوس سیار خونگیری مازندران با هماهنگی مرکز انتقال خون قائم شهر در شب‌های محرم با استقرار در نقاط مختلف و برخی روستاهای شهرستان اقدام به خون گیری جهت بیماران نیازمند به گروه‌های مختلف خونی کردند.

استقبال از پویش نذر خون در قائم شهر 

نظر شما