شناسهٔ خبر: 67868460 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام فوری | وام فوری جدید | وام فوری با شرایط عالی

بشتابید؛ وام فوری 200 میلیونی بانک ملت با سود کم و شرایط آسان | برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بانک ملت در قالب تسهیلات رشد به اشخاص حقیقی تا سقف 200 میلیون تومان و به اشخاص حقوقی تا سقف 1.5 میلیارد تومان وام فوری می‌پردازد.

صاحب‌خبر -

بانک ملت در طرح رشد به کسانی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه و میانگین حساب سه تا 6 ماهه دارند، وام فوری با نرخ سود بین یک تا 23 درصد می‌پردازد. دریافت این وام سبب مسدودی حساب سپرده متقاضی نمی‌شود و در صورتی که وام‌گیرنده دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت باشد، نرخ سود وام گیرنده از سپرده ای که نزد بانک دارد، پنج درصد تعیین شده است.

واجدان شرایط دریافت وام رشد بانک ملت

واجدان شرایط دریافت این وام، سپرده‌گذارانی هستند که به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نیستند. ضمانت این وام توسط ضامن رسمی انجام می‌شود و هزینه‌های جانبی دریافت این وام، 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

نرخ بهره و سقف مبلغ تسهیلات رشد بانک ملت

 نرخ بهره این تسهیلات بین یک تا 23 درصد و وابسته به مبلغ وامی است که وام‌گیرنده از بانک دریافت می‌کند. سقف مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 1.5 میلیارد تومان تعیین شده است.

شرایط بازپرداخت وام رشد بانک ملت

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 60 ماه تعیین شده است و وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 200 میلیون تومانی با مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه و نرخ بهره 23 درصد، ماهانه ملزم به بازپرداخت 6 میلیون و 638 هزار تومان قسط به بانک است و کل مبلغ بازپرداخت در زمان سررسید به 338 میلیون و 365 هزار تومن می‌رسد.

شرایط وام ازدواج این بانک نیز همانند سایر بانک‌ها است که باید ابتدا دارای عقدنامه باشید و سپس در سامانه بانک مرکزی اقدام به ثبت‌نام و بعد از تایید بانک مورد نظر خود را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا بانک شما را تایید و شما به شما معرفی کند. سپس می‌توانید با مراجعه به شعبه معرفی‌شده نسبت به انجام امور اداری وام خود اقدام کنید.

شرایط ضامن نیز همانند تمامی بانک‌ها است که برای این تسهیلات باید دو کارمند دارای فیش حقوقی یا کسر از حقوق داشته باشید. اگر به هر علت دارای ضامن نبودید افرادی که دارای پروانه و جواز کسب هستند می‌توانند ضامن شما برای وام ازدواج بانک رسالت بشوند.

شرکت سود سقف وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده نسبت مبلغ وام به میزان سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی مدارک لازم

نظر شما