شناسهٔ خبر: 67868238 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مردم این استان‌ها منتظر باران باشند

سازمان هواشناسی کشور برای ۹ استان کشور رگبار باران و وزش شدید باد را پیش بینی کرد. سازمان هواشناسی کشور برای ۹ استان کشور رگبار باران و وزش شدید باد را پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (یکشنبه) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و دوشنبه ـ علاوه بر این مناطق ـ در خراسان شمالی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در گیلان، غرب مازندران و شرق اردبیل و دوشنبه در گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه در شرق سواحل خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده و در ساعات بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

۲ روز آینده در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

۳ روز آینده نیز در نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

۳ روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواجند.

نظر شما