شناسهٔ خبر: 67867311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

پزشکیان در مراسم تنفیذ:

قول می‌دهیم راهی جز انصاف و عدالت نپوییم

رئیس‌جمهور گفت: به مردم قول می‌دهیم و خدمت مقام معظم رهبری تعهد می‌کنیم که برای این مردم جز انصاف راه دیگری را نپوییم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم تنفیذ در سخنانی، گفت: مراعات انصاف جزو اصولی است که باید به آن پایبند باشیم و با مردم بر اساس انصاف برخورد کنیم، این را سرلوحه زندگی خودمان و رفتارمان قرار خواهیم داد.

وی افزود: به مردم قول می‌دهیم و خدمت مقام معظم رهبری تعهد می‌کنیم که برای این مردم جز انصاف راه دیگری را نپوییم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: قول می‌دهیم که با تمام وجود به این مردم خدمت کنیم و قول می‌دهیم که راه شهیدانمان را و راه کسانی که جان خودشان را برای این کشور کف دست گذاشتند و جانشان را برای این مملکت داده‌اند، تا پای جان بایستیم و تلاش کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: دست‌به‌دست هم دهیم تا این عزت و افتخار را به کشورمان بازگردانیم و این جز با اتحاد و قانون‌گرایی و با وحدت امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: باید دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم پاسخگوی مشکلات و نیازها و دغدغه‌های مردم عزیز کشورمان باشیم و این قول را در خدمت شما و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنم؛ پایبند این رسالت و گفته‌ها خواهم بود.

رئیس‌جمهور افزود: از محضر مقام معظم رهبری تشکر و قدردانی می‌کنم و همچنان خواهانم، برای پیشبرد سیاست همگرایی و اجماع در حکمرانی دولت وفاق ملی که به وجود خواهد آمد را کمک کنید؛ موفقیت دولت در پاسخ به انتظارات مردم، توفیق نظام و نشانه دوراندیشی و اقتدار رهبری معظم انقلاب است.

پزشکیان همچنین اظهار کرد: از نظام حکمرانی کشور نخبگان و نهادهای مدنی و یکایک ملت شریف و بزرگوار ایران می‌خواهم که دست‌به‌دست هم دهیم تا فضای احیای نشاط و امید و اعتماد مردم پایدار و ماندگار بماند. خاک‌پای ملت هستم و می‌کوشم فرزند خلف برای ملت ایران باشم.

نظر شما