شناسهٔ خبر: 67866582 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: حفظ منتظر محمد از هر چیزی مهمتر است/ از مسئولان آبی گرم نمی‌شود، جوانان باید روی پای خودشان بایستند!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کسانی که از کیفیت منتظر محمد انتقاد می‌کنند بروند کیفیت او را مقابل آرژانتین در المپیک مشاهده کنند.

صاحب‌خبر -

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه کشی برنامه مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به هر حال قرعه کشی در هر فصل انجام می‌شود و برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود فرقی نمی‌کند ابتدا با چه تیمی بازی کند و یا اینکه انتها در کدام ورزشگاه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: فصل جدید کار سختی برای مدعیان قهرمانی علی الخصوص استقلال خواهد بود چرا که تمام تیم‌ها در این فصل تقویت شده‌اند و بازیکنان خوبی جذب کردند. تیم‌های تازه صعود کرده مثل خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان اولین حضورشان در لیگ را تجربه می‌کنند و از این حیث تلاش زیادی برای خودنمایی خواهند کرد. نباید هیچ کدام از تیم‌ها را دست کم بگیریم و هر بازی یک فینال برای آبی پوشان خواهد بود.

منتظر محمد به هر طریقی باید حفظ شود 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با نقل و انتقالات تابستانی آبی پوشان پیش از آغاز فصل، تصریح کرد: تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات از نظر من پیروز شد و توانست بازیکنان خوبی را جذب کند. بازیکنان مد نظر خارجی با توجه به کیفیتی که دارند و بازی‌هایی که از آنها دیدم به نظرم می‌توانند خرید خوبی باشند. جذب رامین رضاییان برای سمت راست خط دفاعی استقلال بسیار مفید خواهد بود. سامان فلاح و اسلامی از جمله بازیکنان آینده‌دار استقلال هستند و امیدوارم به آنها بیش از پیش بازی برسد. کسانی که از کیفیت منتظر محمد انتقاد می‌کنند بروند کیفیت او را مقابل آرژانتین در المپیک مشاهده کنند. نباید ستاره‌هایی که در اختیار داریم را به خاطر مسائل شخصی از دست بدهیم. حفظ منتظر محمد از هر چیزی مهمتر است.

مراغه چیان با بیان اینکه باید با هواداران روراست باشند و حقیقت را بگویند، عنوان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه و مالک درباره جذب بازیکنان و حتی انتقال آنها به تیم‌های دیگر پاسخگو باشند. متاسفانه شفافیت خوبی در فوتبال ایران دیده نمی‌شود و حتی رئیس فدراسیون فوتبال ایران چند روز قبل، از ورود var صحبت می‌کند با وجود اینکه یک ماه گذشته گفته شده بود که این تکنولوژی از هفته چهارم به بعد رونمایی خواهد شد. آنها تدارکات لازم را برای ورود این تکنولوژی مهیا کردند، اما به نظر من تنها برای آرامش دادن به هواداران این حرف‌ها را می‌زنند که به نظرم از واقعیت به دور است و احتمالاً تا پایان نیم فصل نخست هم تکنولوژی کمک داور ویدیویی را به صورت کامل در تمام مسابقات نخواهیم دید. 

برای جوانان الگوی خوبی وجود ندارد به همین خاطر به بیراهه می‌روند

وی در پایان در خصوص مراقبت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، خاطرنشان کرد: ناراحتی من از این نیست که چرا در المپیک تیم فوتبال نداریم بلکه ناراحتی من از این است که تا سالیان طولانی فوتبال ما با این رویه پیشرفت نخواهد کرد. متاسفانه استعدادها و بازیکنان جوان ما روز به روز به بیراهه می‌روند و الگوی خوبی برای آنها وجود ندارد. باید جوانان را به خوبی تعلیم بدهیم و آنها را برای مسابقات آینده آماده کنیم. هر اتفاقی غیر از این فوتبال ایران را به تباهی خواهد کشید. از مسئولان آبی گرم نمی‌شود؛ جوانان خودشان روی پایشان بایستند. 

انتهای پیام/

نظر شما