شناسهٔ خبر: 67864978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فعالیت پستچی‌های آذربایجان شرقی در روزهای تعطیل

فعالیت پستچی‌های آذربایجان شرقی امروز یکشنبه با وجود اعلام تعطیلی سراسری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، تعطیلی و کاهش ساعات خدمات‌رسانی ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی که به علت مدیریت مصرف انرژی از هفته گذشته در آذربایجان‌شرقی آغاز شده، خدمات‌رسانی همکاران اداره‌کل پست استان را متوقف نکرده است.

اداره‌کل پست آذربایجان‌شرقی به عنوان یکی از دستگاه‌های خدماتی استان، همواره در خدمت هم‌وطنان بوده است و یکایک همکاران زحمت‌کش و نامه‌رسان‌های اداره پست، در روزهای گرم و سرد سال آماده خدمت‌رسانی بوده‌اند.

مدیرکل پست استان آذربایجان‌شرقی با حضور در سطح کلان‌شهر تبریز با نامه‌رسانان اداره‌کل پست استان دیدار و گفت‌وگو کرد.‌

جواد دباغ صادقی‌پور مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی صبح امروز _یکشنبه هفتم مرداد_ در جریان بازدید از فعالیت نامه‌رسان‌های زحمت‌کش پست استان اظهار کرد: تلاش مستمر مجموعه خستگی‌ناپذیر پست آذربایجان‌شرقی، در روزهای گرم تابستان که تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در پی داشته است، نشان از عزم جدی و پای‌بندی همکاران پست استان به انجام وظایف محوله دارد.

وی با اشاره به اینکه چه در برف زمستان و چه در گرمای طاقت‌فرسای تابستان، خدمت‌گزاری اداره‌کل پست آذربایجان‌شرقی ادامه دارد، افزود: با وجود تعطیلی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی، مجموعه پست آذربایجان‌شرقی از ادامه فعالیت خود باز نمانده است.

این در حالی است که در پی افزایش کم‌سابقه دمای هوا و تداوم گرمای شدید و به منظور حفظ سلامتی هموطنان، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) دیروز و امروز تعطیل اعلام شده است.

نظر شما