شناسهٔ خبر: 67864122 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

شرایط خرید ۵۰ قطعه زمین ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: شرایط خرید ۵۰ قطعه زمین ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه رفسنجان طبق توافق به عمل آمده با تعاونی مسکن اعلام شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ شرایط خرید ۵۰ قطعه زمین  واقع در حد فاصل شهرک یادگار امام و شهرک سپاه و کمربندی اعلام شد.

 سید محسن سجادی رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت :زمین های اعلام شد از زمین های مسکن ملی بخش املاک شهرداری است که با سند تک برگ و تفکیک شده در  ۸ قصب تحویل داده می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه ثبت نام از شنبه آغاز میشود گفت :ثبت نام از ۸ صبح شنبه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ساعت ۱۲  ادامه خواهد داشت.
متقاضیان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر در زمان ذکر شده  به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مراجعه کنند.

سید محسن سجادی ادامه داد: متقاضیان  میتوانند بعد از تکمیل اطلاعات و ثبت نام، طبق شرایط ذیل به تکمیل وجه اقدام نمایند:

قیمت کل زمین با حق عضویت ۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان می باشد.

۱_قسط اول به همراه حق عضویت ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان حداکثر تا ۱۴۰۳/۵/۱۵ واریز گردد
۲-قسط دوم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان است که  تا ۱۴۰۳/۶/۱۵  به حساب شرکت تعاونی باید واریز گردد.
۳ -با توجه به اینکه اولویت واگذاری و انتخاب قطعه یا واحدساختمان بر اساس  زمان واریزی  وجه(فیش واریزی) افراد است   اعضای محترم  می توانند کل مبلغ یا  هر مبلغی  را که دارند در مهلت اعلام شده به حساب واریز (حتی چند فیش) و از امتیاز  روزانه ان بهرمند شوند

و در پایان خاطر نشان کرد : با وجود به اینکه هماهنگی و اطلاعات اولیه از تعاونی مسکن دریافت و انجام شده است ولی متقاضیان می‌توانند به صورت جداگانه  نسبت به شرایط موجود تحقیق انجام دهند.

نظر شما