شناسهٔ خبر: 67863407 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان فارس:

مردن در بستر مرگ برایم ننگ است

شهید محمدمحسن روزی‌طلب در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: مادر عزیزم، دعا کن که برنگردم، چرا که مردن در بستر مرگ برایم ننگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، شهید محمدمحسن روزی‌طلب یکم فروردین‌ماه ۱۳۴۷ در تهران و در خانواده‌ای متدین دیده به جهان گشود و در دامان پاک پدر و مادری مؤمن و دلسوز رشد و پرورش یافت. 

وی پس از گذراندن دوران طفولیت وارد دنیای علم و دانش شد و دوران تحصیلی را شروع کرد و مقطع ابتدایی را در مدرسه ابوسعید شیراز و مقطع راهنمایی را در مدرسه قائم شیراز گذراند. 

وی که در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بیش از سیزده سال نداشت و یک طلبه بسیجی بود که با تلاش فراوان توانست رضایت خانواده و مسئولین را به دست آورد و خود را به خیل رزمندگان اسلام برساند و طی دوران ۲ ساله حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل رشادت‌های بسیاری را از خود نشان داد. 

سرانجام در تاریخ بیست و دوم اسفندماه ۱۳۶۲ درحالی‌که فقط پانزده بهار از عمر پربرکتش می‌گذشت بوسه بر پیشانی خاک نهاد و سبک‌بال به‌سوی پروردگار خویش شتافت.

وصیت شهید: 
این حقیر قدم به این سرزمین مقدس گذاشتم به امید اینکه بتوانم راه شهدا و اسلام عزیز را ادامه دهم و سلاح به زمین افتاده شهدا را به دوش گرفته و دشمن اسلام را نابود کنیم.

 ای خواهران بزرگوارم و روح‌الله و زینب پرورم، امیدوارم در سنگر مدارس دانش‌آموزان را به راه راست و راهی که شهدا رفتند هدایت نموده و مکر منافقین و ضدانقلاب را بر ملا سازید. 

و شما ای برادران بزرگوارم که با تلاش شبانه‌روزی خود در راه انقلاب و اسلام توانسته‌اید که این انقلاب اسلامی را تابه‌حال بر روی پای خود نگه دارید، دعا کنید تا رزمندگان هر چه زودتر پیروزی نهایی را به دست آوردند، دعا کنید برای پیروزی رزمندگان و نابودی دشمنان. 

دیدار ما در کربلا، یا کربلای ایران یا کربلای حسین (ع). مادر عزیزم، دعا کن که برنگردم، چرا که مردن در بستر مرگ برایم ننگ است، حلالم کنید.

 

انتهای خبر/

نظر شما