شناسهٔ خبر: 67863339 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تلاطم بازار خودرو فروکش کرد+ جدول قیمت تلاطم بازار خودرو فروکش کرد+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار نشان می‌دهد بازار خودرو روز خود را با ثابت آغاز کرد و به پایان رساند، بطوری‌که تغییر قیمتی در بازار به چشم نمی‌خورد و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشد. ثبات قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در حالی امروز رقم خورد که نرخ دلار روند افزایشی داشت و سایر بازارهای موازی هم

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، ارزیابی بازار نشان می‌دهد بازار خودرو روز خود را با ثابت آغاز کرد و به پایان رساند، بطوری‌که تغییر قیمتی در بازار به چشم نمی‌خورد و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشد.

ثبات قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در حالی امروز رقم خورد که نرخ دلار روند افزایشی داشت و سایر بازارهای موازی هم روند افزایشی به خود گرفته بودند با این حال بازار خودرو ثبات قیمت خودرو را انتخاب کرد. فعالان بازار خودرو انتظار برای روی کار آمدن دولت جدید و برنامه دولت چهاردهم در صنعت خودرو را یکی از دلایل مهم اثرگذار در این بازار می‌دانند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس 6 دنده توربو»، «پژو i207 اتوماتیک TU5P»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت. بر اساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس 6 دنده توربو» در بازار امروز 940 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو i207    اتوماتیک TU5P» هم 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. «رانا پلاس» هم در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «پژو پارسLX» مدل 1402 هم امروز و 840 میلیون تومان قیمت خورد.  

اقتصاد 6

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند. براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 415 میلیون تومان و «کوییک‌R اتومات» در بازار 554 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند، «کوییک دنده‌ایS» هم 415 میلیون تومان قیمت‌ خورد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد. بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد «اطلس» هم در بازار امروز 515 میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصااااد 6

 

همچنین بخوانید
  • بیشترین افت قیمت در بازار به این خودرو رسید؟/ بازگشت قیمت رانا پلاس به مرز 600 میلیون تومان+ جدول
  • بازگشت ثبات به بازار خودرو/ تنها خودرویی که در بازار امروز ارزان شد+ جدول قیمت
  • ریزش 30 میلیونی قیمت خودرو در بازار + جدول
  • نوسان کاهشی در بازار خودرو/ افت 20 میلیون تومانی قیمت این محصول+ جدول قیمت

منبع: eghtesadnews-662438

نظر شما