شناسهٔ خبر: 68470498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

چگونه از مشکلات قطعی برق به کمک یو پی اس جلوگیری کنیم؟ چگونه از مشکلات قطعی برق به کمک یو پی اس جلوگیری کنیم؟

با قطع شدن برق، یخچال‌های موجود در منازل مسکونی خاموش شده و در نتیجه ممکن است مواد غذایی فاسد شود. در بیمارستان‌ها با قطع شدن برق ممکن است جان افراد در خطر قرار گیرد. ممکن است اطلاعات سرور یک سازمان بزرگ یا کوچک، بانک یا مرکز مخابراتی از بین برود. ناوگان‌های حمل و نقل هوایی مثل برج مراقبت، سیستم

صاحب‌خبر -

 

با قطع شدن برق، یخچال‌های موجود در منازل مسکونی خاموش شده و در نتیجه ممکن است مواد غذایی فاسد شود. در بیمارستان‌ها با قطع شدن برق ممکن است جان افراد در خطر قرار گیرد. ممکن است اطلاعات سرور یک سازمان بزرگ یا کوچک، بانک یا مرکز مخابراتی از بین برود. ناوگان‌های حمل و نقل هوایی مثل برج مراقبت، سیستم سیگنالینگ حمل و نقل ریلی یا زیرساخت‌های بنادر و دریانوردی نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بنابراین قطع شدن و یا نوسانات برق ممکن است آسیب‌های متعددی ایجاد کند.

در این موقعیت‌ها دستگاه یو پی اس بدون لحظه‌ای وقفه می‌تواند به صورت خودکار از اختلال و نوسان های برق جلوگیری کند و در شرایط بی برقی برای مدتی برق مورد نیاز مصرف کننده‌های متصل به خود را تأمین کند که محصولی ضروری به ویژه در شرایط کنونی برق کشور است که باید همانند دیگر محصولات در زیرساخت‌ها و تأسیسات به کار گرفته شود. تنوع قیمت و انواع آن موجب شده تا خرید آن چندان سخت و دشوار نباشد.

مشکلات قطعی برق چیست؟ چگونه مشکل قطعی برق را با راهکاری مناسب کمتر کنیم؟

از مشکلات قطع برق این خواهد بود که خسارت‌های غیرقابل جبران به تجهیزات مهم برقی وارد می‌کند. با توجه به زیرساخت‌های تولید برق کشور، افزایش فزاینده مصرف و افزایش روز به روز دما، پیش‌بینی می‌‌شود در سال‌های آینده مشکلات برق افزایش پیدا کند. بنابراین باید برای جلوگیری از آسیب جانی و یا مالی یک راه چاره اساسی پیدا کرد.

اختلال و نوسانات برق به تجهیزات مختلف و دستگاه‌های حساس و مهم مثل تجهیزات شبکه، صنعتی و بیمارستانی آسیب‌های جبران ناپذیر وارد می‌کند و ممکن است به جان افراد نیز صدمه وارد کرده و حتی باعث مرگ شود. مشکلات قطعی برق نه تنها به تجهیزات و داده‌ها بلکه به سلامتی افراد نیز می‌تواند آسیب وارد کند.

به همین دلیل تجهیزات حساس و حیاتی به پشتیبان قوی و مطمئن نیاز دارند که این پشتیبان یو پی اس نامیده می‌شود. برای خرید ups به شرکت صنایع الکترونیک نامیرا نیرو مراجعه کنید که تولیدکننده انواع یو پی اس‌های مختلف سه فاز و تک‌فاز، آنلاین و لاین اینترکتیو است.

همچنین می‌توانید، باتری‌های یو پی اس و لوازم جانبی مهمی از جمله کابینت باتری را از این مرکز خریداری کنید. تضمین قیمت، ضمانت کیفیت برتر محصولات، مشاوره تخصصی رایگان و ارائه بهینه ترین راهکار و پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته از جمله مزایای آن است.

یو پی اس چگونه به رفع مشکل قطع برق کمک می‌کند؟

امروزه مشکل برق به دلایل مختلفی مانند استفاده بیش از اندازه از جریان برق در فصل گرما، بروز نقص فنی در خطوط انتقال و توزیع برق و... است. این مشکلات موجب شده که افراد به فکر راهی برای رفع مشکل قطعی برق باشند. دستگاه ups با کمک انرژی ذخیره شده در باتری خود می‌تواند برای یک مدت زمان مشخص برق مورد نیاز برخی از تجهیزات الکتریکی متصل به خود را فراهم کند.

در ادامه شما را با برخی از مزایای رفع مشکل قطعی برق به کمک دستگاه یو پی اس آشنا می‌کنیم.

قابل اطمینان

برای رفع مشکل برق، یو پی اس تضمین می‌کند در هر زمان برق قطع شود، جریان برق اضطراری را تامین می‌کند و شما به هیچ دخالت دستی نیازی نخواهید داشت و به عبارتی بهتر باتری یو پی اس به صورت خودکار در هر زمان که برق باشد، شارژ می‌شود.

سازگار بودن

زمانی که دستگاه ups به سیستم متصل شود، یک منبع تغذیه بدون وقفه را در اختیار قرار می‌دهد. در عملکرد عادی می‌تواند با توجه به نوع، توان دستگاه و آمپر باتری مقدار بکاپ و برق‌دهی مورد نیاز را فراهم کند‌. در صورت احتمال اختلال در برق، می‌توانید با کمک این دستگاه به راحتی سیستم خود را روشن نگه دارید.

ایجاد حفاظت

رفع مشکل قطع برق و ایجاد حفاظت اینگونه است که در آن مدارهای متعددی وجود دارند و به صورت مداوم سطوح برق را کنترل می‌کنند. هر زمان که منبع تغذیه دچار اختلال شده باشد، فورا اختلالات و نوسان‌ها را برطرف می‌نماید. این دستگاه نه تنها از افزایش یا کاهش ناگهانی ولتاژ برق جلوگیری کرده بلکه از اثر جهش، افت و یا دیگر انواع خاموشی‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

فیلتر کردن

یو پی اس با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا، جریان برق سالم را به دستگاه‌های وصل شده خود منتقل می‌کند. هر میزان قدرتی که به این دستگاه‌ها وارد می‌شود در ابتدا فیلتر شده تا تمامی اعوجاج‌ها و نویزها برطرف شود. در نتیجه با استفاده از این سیستم علاوه بر اینکه از مشکل قطع برق جلوگیری خواهید کرد، یک جریان برق بدون هیچ نوع اعوجاج و نویز نیز دریافت می‌کنید.

یو پی اس چگونه به رفع مشکل قطع برق کمک می‌کند؟

سخن پایانی 

امروزه قطعی برق به دلایل مختلف اعم از گرم شدن روزبه‌روز آب‌وهوا و استفاده بیش‌ازحد از جریان برق و یا عوامل دیگری بیشتر اتفاق می‌افتد. این قطعی‌ها و یا نوسانات می‌تواند خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی به همراه داشته باشد. برای رفع این مشکلات توصیه می‌شود از دستگاه ups استفاده شود که انرژی برق را در خود ذخیره‌سازی می‌کند و در زمان قطعی برق، جریان مورد نیاز تجهیزات الکتریکی را تامین می‌کند و از آسیب وارد شدن به تجهیزات جلوگیری می‌کند.

دستگاه‌های یو پی اس تولید شده توسط نامیرا نیرو به صورت تحت لیسانس با برند New Wave در رده بالاترین کیفیت و به روزترین تکنولوژی دستگاه‌های داخل کشور قرار دارد. این شرکت با سابقه فعالیت در صنعت برق اضطراری از پیشگامان این حوزه به شمار می‌رود که در زمینه فروش یو پی اس و باتری فعال است و با ارائه مزایایی از جمله گارانتی بدون قید و شرط، تحویل سریع در تهران، شهرهای بزرگ و شهرستان ها، ارائه خدمات بازدید، نصب، سرویس نگهداری و تعمیرات و همچنین دارا بودن نمایندگی‌های فعال در کلان شهرهای ایران جهت توزیع محصولات و ارائه خدمات، خرید راحت و با کیفیت را برای شما ممکن کرده است.

 

منبع: sharghdaily-941763

نظر شما