شناسهٔ خبر: 67863202 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

نمایشگاه گروهی آثار منتخب المپیاد هنر در اراک گشایش یافت

نمایشگاه گروهی آثار منتخب المپیاد هنر در اراک گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، نمایشگاه گروهی آثار منتخب المپیاد هنر با حضور حسین محمودی فر مدیرکل، دکتر آرزو حیدری معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس انجمن تجسمی استان،رییس انجمن سینمایی استان و جمعی از هنرمندان شهر اراک افتتاح شد.


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت:المپیاد ملی آموزش هنر امسال برای اولین بار و با هدف شناسایی،کشف و هدایت استعدادهای هنری، ایجاد انگیزه و تشویق هنرمندان برگزار شد.

حسین محمودی فر افزود: این رویداد ملی با موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی،تقویت و مشارکت عمومی، تحکیم بنیان خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و... در سطح آموزشگاههای آزاد هنری برگزار گردید و پس از داوری، آثار منتخب مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد:در این نمایشگاه گروهی که متشکل از آثار برگزیده المپیاد هنر در سطح استان مرکزی می باشد  ۲۶ اثر از ۱۸هنرمند استان به نمایش گذاشته شده است که می طلبد علاقه مندان به حوزه هنر در راستای تشویق هنرمندان از این نمایشگاه بازدید نمایند.

محمودی فر با بیان اینکه آثار ارائه شده در این نمایشگاه فقط جهت بازدید می باشد تصریح کرد: آثار نقاشی در این نمایشگاه با تکنیک های مختلف رنگ و روغن، اکرولیک و مداد و آثار خوشنویسی با تکنیک های نستعلیق و شکسته نستعلیق ارایه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی یادآور شد :نمایشگاه گروهی هنرمندان در گالری نقشینه اراک از تاریخ ۶تا ۹ مردادماه جاری دایر می باشد.

نظر شما