شناسهٔ خبر: 67862888 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماجرای فیلم لباس پاکبانان خاشی چه بود؟ ماجرای فیلم لباس پاکبانان خاشی چه بود؟

شهردار خاش گفت: فیلم منتشر شده از پاکبانان خاشی مبنی بر اینکه کفش مناسب در هنگام تمیزکاری معابر ندارند کاملاً یک دروغ برای بهره‌برداری‌های سیاسی رسانه‌های غربی است.

صاحب‌خبر -

این رسانه‌های وابسته به غرب با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی کلیپی را منتشر و در آن بیان کرده، که پاکبانان خاشی در سایه بی‌توجهی مسئولین شهرداری در معرض انواع بیماری‌ها و مشکلات سلامتی قرار دارند.
 
 مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت: به علت عدم همکاری شهروندان بیشتر فاضلاب‌ها در جوی‌های معابر رها می‌شود و پاکبانان زحمت‌کش ما به دلیل جلوگیری از آلوده‌نشدن کفش‌ها و لباسشان نایلون روی لباس و کفش خود می‌پوشند.
 
وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو که مسئول تأمین خوراک برای رسانه‌های دشمن هستند در هنگام تمیزکاری از پاکبانان به‌قصد تشویق اذهان عمومی و دروغ‌پردازی علیه خدمات به پاکبانان فیلم گرفته و اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
 
شهردار خاش با بیان اینکه این ویدئو باهدف انتشار موضوع‌های سیاسی رسانه‌های معاند منتشر شده است، تصریح کرد: هر ۶ ماه یکبار به همه پاکبانان کفش اهدا می‌شود و همچنین برای اولین‌بار خیاط استخدام شده تا برای رفتگران و پاکبانان لباس دوخته شود، و علاوه بر این همچنین حق مسکن برای رفتگران در نظر گرفته شده است.
 
رسانه‌های مزدور غربی که از فضای ایمن و آرام در جامعه ناراحت هستند، می‌خواهند با دروغ‌پردازی‌ها و نشان‌دادن وارونه مسائل به دنبال بی‌اعتمادی و بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام هستند.
 البته بصیرت و اگاهی مردم همیشه توطئه‌های این رسانه‌ها را خنثی و دروغ‌هایشان برای مردم برملا شده است. 

نظر شما