شناسهٔ خبر: 67861382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

کارهای بزرگ بدون پشتوانه فکری و مالی بی‌نتیجه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: کارهای بزرگ بدون پشتوانه فکری و مالی، بی‌نتیجه است؛ اجرای طرح‌هایی مثل طرح نظام مراقبت از آسیب‌ها اجتماعی دانش‌آموزان، نیاز به حمایت‌های بالادستی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _شنبه ششم مرداد_ در دیدار مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از اعضای مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برابر کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی همه ما علاوه بر مسئولیت اداری و دولتی، تکلیفی انسانی و شرعی داریم.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای طرح نماد و مراقبت دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: این طرح اقدام بزرگی است و نتایج خوبی هم به همراه خواهد داشت منوط به اینکه از پشتوانه لازم برخوردار باشد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: کارهای بزرگ بدون پشتوانه فکری و مالی، بی‌نتیجه است.

وی با اشاره به روند اجرای کار در طرح نماد، افزود: در مرحله غربالگری باید تفاوت اقلیم، باورهای اجتماعی و… هر منطقه مدنظر باشد.

قناعت ادامه داد: بعد از انجام غربالگری‌های لازم، شرح وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شده و به آن‌ها تکلیف شود.

وی تأکید کرد: برای همه مدیران تفهیم شود که اجرای این طرح کلیدی، حیاتی و مهم است و به آینده خانواده‌ها، نظام و انقلاب برمی‌گردد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: آسیب‌های اجتماعی، تهدیدآمیز است و تک تک خانواده‌ها را متأثر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه مردم خراسان جنوبی، متدین و مقید هستند، تصریح کرد: وجود کمترین آسیب‌های اجتماعی هم زیبنده مردم این استان نیست.

قناعت متذکر شد: اجرای طرح‌هایی مثل طرح نظام مراقبت از آسیب‌ها اجتماعی دانش آموزان، نیاز به حمایت‌های بالادستی دارد.

نظر شما