شناسهٔ خبر: 67861230 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

منابع صهیونیستی: کشته شدن ۹ اسراییلی در حمله موشکی به «مجدل الشمس»+ فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری رژیم صهیونیستی مدعی کشته شدن ۹ اسراییلی در اثر اصابت موشک های شلیک شده از لبنان به منطقه «مجدل الشمس» واقع در جولان اشغالی سوریه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شدند در پی حمله موشکی حزب‌الله به «مجدل الشمس» در بلندی‌های اشغالی جولان ۹ اسرائیلی کشته شدند.

این منابع همچنین از زخمی شدن ۱۱ صهیونیست دیگر بر اثر این حمله موشکی به مجدل الشمس خبر دادند.

برخی منابع صهیونیستی البته عامل حمله را یک پهپاد انتحاری معرفی کرده‌اند.

این در حالی است که یک از مسئولان حزب الله در گفت‌وگو با رویترز، حمله موشکی حزب الله به مجدل الشمس را تکذیب کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهرماه ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به طور روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست هرازچندگاهی در اقدامی کورکورانه غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

نظر شما