شناسهٔ خبر: 67860970 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ترامپ دست به دامن مسیحیان شد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در حالیکه پیش از این گفته بود رای مسیحیان برای او مهم نیست، اکنون دست به دامن آنها برای رای دادن و ورود دوباره به کاخ سفید به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر ۲۰۲۴ در یک رویداد مسیحیان محافظه‌کار خواستار شرکت آنها در انتخابات شد و ادعا کرد تعداد کمی از مسیحیان در انتخابات شرکت می‌کنند و به حاضران گفت که اگر او را در نوامبر امسال انتخاب کنند، «دیگر مجبور نخواهند شد رای بدهند».

ترامپ در این مراسم که توسط گروه مسیحی محافظه کار موسوم به Turning Point Action برگزار شد، گفت: «دیگر نیازی به (رای دادن) نخواهید داشت مسیحیان زیبای من. من شما را دوست دارم مسیحیان. باید رای بدهید و تا چهار سال دیگر، شما مجبور نخواهید بود دوباره رای دهید. ما این مشکل را برطرف خواهیم کرد.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این مراسم ادعا کرد: «مسیحیان گروهی هستند که زیاد رای نمی‌دهند.»

او گفت: «حداقل در این انتخابات باید در انتخابات شرکت کنید و من را وارد کاخ سفید کنید. شما قدرت فوق العاده‌ای دارید، اما از آن آگاه نیستید.»

درخواست رئیس جمهور سابق بازتاب اظهارات مشابهی است که او در طول مبارزات انتخاباتی خود بیان کرده بود، از جمله در ماه گذشته زمانی که او گفت: "برایم مهم نیست" که آیا رای دهندگان مسیحی اصلاً در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۸ رای بدهند یا خیر.

او در یک رویداد ائتلاف ایمان و آزادی در ماه ژوئن خطاب به مسیحیان گفت: «شما باید رای دهید. فقط این بار و تا چهار سال دیگر مجبور نیستید رای دهید. چهار سال بعد اگر رای ندهید، برای من مهم نیست.» / ایرنا

نظر شما