شناسهٔ خبر: 67860627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کریم‌زاده: هدف ما کمک به تیم ملی بوکس است/ می‌خواهیم لیگ امید و جوانان هم داشته باشیم

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ بوکس گفت: می‌خواهیم لیگ جوانان و امید هم داشته باشیم تا در نهایت به تیم‌های ملی کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

حبیب کریم‌زاده شامگاه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اتمام مسابقات لیگ برتر بوکس باشگاه‌های ایران که با قهرمانی نیروی زمینی ارتش همراه شد، اظهار کرد: با تصمیم رئیس فدراسیون، لیگ این رشته پس از چند سال دوباره راه‌اندازی شد. می‌دانیم که مشکلاتی نیز وجود داشت که فکر می‌کنم تا حدودی طبیعی بود، چراکه بوکس در چند سال گذشته لیگ نداشت. مطمئن باشید در فصل آینده، مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.

وی بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات نیز به خوبی برگزار شد و استان فارس میزبانی خوبی داشت. شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که نیروی زمینی ارتش به قهرمانی دست یابد، اما این تیم در مرحله نهایی عملکرد خوبی داشت و در فینال هم در مبارزه‌ای نفس‌گیر با آذرخش فارس به قهرمانی رسید.

کریم‌زاده اضافه کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در رده‌های دیگر چون جوانان و امید نیز لیگ داشته باشیم و در این راستا با رئیس فدراسیون جلساتی خواهیم داشت تا بتوانیم این اقدام را انجام بدهیم.

کریم‌زاده: هدف ما کمک به تیم ملی بوکس است/ می‌خواهیم لیگ امید هم داشته باشیم

وی گفت: برای فصل جدید یکی از اهداف ما این است که بتوانیم دیدارهای لیگ را به طور مستمر و پیوسته داشته باشیم تا بوکسورها در آمادگی خوبی باشند. تمام هدف ما کمک به بوکسورها و در نهایت تیم ملی است.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون بوکس، ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما، کشاندن باشگاه‌های مختلف و مطرح به لیگ است که قطعا به بوکس ایران کمک خواهد کرد. البته امیدوارم رسانه ملی نیز به این رشته توجه بیشتری داشته باشد تا با پخش مستقیم، بتوانیم لیگ را پُربارتر کنیم.

نظر شما