شناسهٔ خبر: 67859518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

۶ هزار میلیارد ریال‌ اعتبار طرح گازرسانی میناب است 

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان اعتبار طرح گازرسانی میناب را بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال دانست و از پیشرفت فیزیکی مناسب طرح خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز شنبه‌ در جمع بندی سفر به شهرستان میناب با اشاره به بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۰ هزار نفری میناب، افزود: این پروژه، مطالبه چندین ساله مردمی بود که در حال حاضر با پیشرفت مناسبی در حال انجام است و منابع اعتباری لازم در سال جاری نیز برای این طرح مهم دیده شده تا پروژه با سرعت مناسب ادامه یابد.

استاندار هرمزگان گفت: پروژه مهم بیمارستان میناب نیز با روند خوبی در حال تکمیل است و علاوه بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان، تجهیزات مورد نیاز هم در مرحله سفارش گذاری هستند و تا سه ماه آینده کار تجهیز بیمارستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی شرق به مرکزیت میناب از سال گذشته پذیرش دانشجو را آغاز کرده اما نباید بیمارستان و دانشکده از هم مستقل باشند بلکه باید آموزش دانشجو در کنار بیمارستان صورت گیرد، بر همین اساس تصمیم گیری شده برای دانشکده نیز زمینی در مجاورت همین بیمارستان الحاق شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از فاز دوم پروژه مواصلاتی حکمی به تیاب و تزریق اعتبار برای تکمیل این طرح، گفت: پروژه مهم دیگر میناب گازرسانی است که با اعتباری بیش از ۶ هزار میلیارد ریال‌ تاکنون ۴۵ کیلومتر آن انجام شده و برای تسریع طرح هم تصمیمات خوبی گرفته شده است.

وی ادامه داد: دیگر پروژه‌ی مهم در حوزه طرح نهضت ملی مسکن میناب است که حدود ۸۵ درصد فونداسیون ها اجرا شده و با توجه به متقاضیان جدید این طرح مقرر شد زمین ۲۴ هکتاری برای این دسته از متقاضیان به طرح نهضت ملی مسکن میناب الحاق شود.

گفتنی است امروز شنبه ۶ مردادماه، استاندار هرمزگان با همراهی مدیران کل راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و فرماندار میناب از طرح های مختلف این شهرستان از جمله ورزشگاه، بیمارستان، طرح نهضت ملی مسکن، گازرسانی، راه‌سازی بازدید و با حضور در دفتر امام جمعه میناب و نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با آیت الله ابراهیمی و ائمه جمعه شرق استان دیدار و گفت و گو کرد.

نظر شما