شناسهٔ خبر: 67859485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مازندران:

فرودگاه‌های مازندران زمینه ارتباط با کشورهای همسایه در پذیرش مسافر را دارد

استاندار مازندران گفت: مازندران با بهره‌مندی از سه فرودگاه زمینه ارتباط با کشورهای همسایه و حاشیه خزر را در پذیرش مسافر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری عصر امروز_شنبه ششم مرداد _ در بهره‌برداری توسعه فرودگاه رامسر با بیان اینکه رامسر با وجود جذب گردشگری نیاز به زیرساخت‌های گردشگری دارد و قله این زیرساخت‌ها فرودگاه است، اظهار کرد: فرودگاه رامسر با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی آمادگی پرواز هر روزه عتبات و عالیات را داشته باشد.

وی افزود: طی هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات‌رسانی پرواز زمینه لازم برای این اتفاق در این فرودگاه فراهم شود

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مازندرانی یکی از استان‌هایی است که با جاذبه‌های بسیار جذب گردشگران کشور را در خود دارد، اظهار داشت: منابع طبیعی، مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم این استان باعث حضور مسافران بسیاری در کشورهای داخلی و خارجی شده است.

نوری ادامه داد: این استان با بهره‌مندی از سه فرودگاه، فرودگاه شهدای رامسر شتاب بیشتری در رشد و توسعه نسبت به دو فرودگاه دیگر استان داشت.

وی با بیان اینکه امروز برای ارتقا و تکمیل نظام ناوبری این فرودگاه دستور لازم داده شد، گفت: با توجه به افزایش دو برابری ظرفیت فرودگاه رامسر بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان این پروژه هزینه شده است، مازندران به ویژه شهرستان رامسر زمینه ارتباط با کشورهای همسایه و حاشیه خزر را در پذیرش مسافر دارد اگرچه در این زمینه کم کار شد و باید جدی‌تر کار کرد.

وی با ابراز امیدواری از ادامه کار این توسعه مطرح کرد: انشاالله زمینه جهت توسعه طولی و عرضی فرودگاه به منظور تبدیل فرودگاه بین‌المللی با پذیرش هواپیماهای پهن پیکر بالاتر از ۷۳۷ فراهم شود و با مشارکت بخش خصوصی این کار تحقق یابد.

نظر شما