شناسهٔ خبر: 67859479 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

«قهرمان» به شبکه سه رسید - اکونیوز

اقتصاد ایران: مسابقه «قهرمان» با ورزشکارانی از ۱۵ کشور جهان از امشب پخش خودش را در شبکه سه سیما آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسابقه بین‌المللی «قهرمان» از امشب 6 مردادماه، پس از اخبار شبانگاهی، به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در این مسابقه، ورزشکارانی از 15 کشور جهان به مصاف رقبای ایرانی خود می‌روند‌.

از ویژگی‌های مهم این برنامه تلویزیونی که با شعار «قهرمان جهان‌شو» روی آنتن می‌رود، رقابت شر‌کت‌کنندگان ایرانی و خارجی در دکوری به وسعت 6 هزار متر مربع است.

ایمان قیاسی مجری این برنامه تلویزیونی پیش از این به خبرنگار تسنیم گفته بود «قهرمان» با فضای جدید از مردادماه پخش خود را آغاز خواهد کرد. 

برنامه‌ای که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی و کشف استعدادها طراحی شد و توانست یادآورِ مسابقه‌های جذاب شبکه سه باشد که سال‌های قبل هم روی آنتن می‌رفت. 

قهرمان برنامه‌ای با محوریت رقابت در زمینه آمادگی جسمانی است که در ایام عید نوروز سال‌ِگذشته اولین بار به شبکه سه سیما رسید. برنامه‌ای را که برخی جایگزین «عصر جدید» عنوان کردند که بعدها تهیه‌کننده آن اعلام کرد این برنامه دنباله «عصرجدید» یا به جای آن نیست.

ایده اصلی آن توسط کشور ژاپن با برنامه‌ای به نام «ساسوکه» به وجود آمد. پس از ژاپن، کشور آمریکا از روی آن الگوبرداری و برنامه «امریکن نینجا» را تولید کرد که مشهورترین نمونه ساخته شده این برنامه در جهان است، پس از آمریکا کشورهای انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و... تولید آن را آغاز کردند تا ورزشکاران با عبور از موانع سخت با آمادگی جسمانی بالا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

ویژگی متمایز «قهرمان» نسبت به دیگر برنامه‌ها این است که مردم را به ورزش سوق می‌دهد و در این امر جریان‌ساز است، برای اینکه این جریان‌سازی ایجاد و مردم به ورزش علاقه‌مند شوند، دوباره قرار است با تغییرات و تفاوت‌هایی به آنتن شبکه سه بازگردد.

«قهرمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدپوریا ملک‌آبادی و اجرای ایمان قیاسی، شنبه‌ها، یکشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها قرار است بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما