شناسهٔ خبر: 67858913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

دولت سیزدهم شاخص‌ترین و موفق‌ترین دولت انقلاب اسلامی بوده است

اهواز- ایرنا- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت سیزدهم از جهات زیادی شاخص‌ترین و موفق‌ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی بوده که این کشور را اداره و خدمات زیادی به مردم تقدیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری شنبه در شورای اداری در محل سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان بیان کرد: از مجموعه مدیریتی استان و دستگاه های اجرایی برای زحماتی که در طول سه سال دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و پیشرفت دولت تلاش داشتند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: اقدامات شهید رئیسی در دولت سیزدهم بی‌نظیر بود و اثرات مثبت زیادی را در کشور برجای گذاشت.

آیت الله حیدری افزود: پیشرفت‌های جبهه مقاومت در سه سال اخیر به خوبی نمایان بود و شهید سلیمانی نیز اقدامات و اثرات زیادی برای عقب نشینی دشمن از منطقه را داشتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی کاری کرد که تمام دنیا به این باور برسند؛ سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی گفت: در کنار پیروزی‌های نظامی و سیاسی ایران، تحولات فرهنگی بسیار خوبی در راستای ترویج اسلام ناب محمدی در منطقه رخ داد که با تلاش های دولت سیزدهم رقم زده شد.

دولت سیزدهم شاخص‌ترین و موفق‌ترین دولت انقلاب اسلامی بوده است

آیت الله حیدری زیربنای فکری ملت ایران را مهدویت عنوان کرد و گفت: و در حمایت از استقامت مردم فلسطین در برابر ظلم تنها چند کشور از جمله ایران وارد میدان شد که نشات گرفته از عقیده مهدویت است.

به گزارش ایرنا، در این نشست به چند خانواده به صورت نمادین در قالب طرح جوانی جمعیت اظهار نامه دریافت زمین اهدا شد.

نظر شما