شناسهٔ خبر: 67858638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مهدی شهر:

کلنگ گازرسانی به خط تغذیه محور پشتکوه به زمین زده شد

عملیات اجرایی گازرسانی به خط تغذیه محورپشتکوه (از فولادمحله تا سه راهی پرور) از توابع شهرستان مهدیشهر آغاز شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ در راستای توسعه زیرساخت و ایجاد رونق اقتصادی در منطقه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به خط تغذیه محورپشتکوه (از فولادمحله تا سه راهی پرور) از توابع شهرستان مهدیشهر با حضور عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل این شرکت در حاشیه این مراسم توجه به روستاها و بسط و گسترش خدمات و امکانات دولت به آنها را برآمده از بینش عدالت محور نظام اسلامی دانست و گفت: گازرسانی به روستاها از مهمترین مصادیق توسعه عدالت اجتماعی است.

حقیقت حسینی به بخشی از اقدامات اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: نصب و راه اندازی یک  ایستگاه تقلیل فشار TBS کابینتی به ظرفیت ۵۰۰۰مترمکعب بر ساعت، ایستگاه CPS(حفاظت از زنگ)، عملیات لوله گذاری ۲۲ کیلومتر خط تغذیه با فشار ۲۵۰psi، بخشی از اقدامات اساسی اجرای این پروژه می باشد.

وی بهره برداری از این پروژه را پاییزماه سال ۱۴۰۴ پیش بینی کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و در پاییزماه سال ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

حقیقت حسینی در پایان همکاری و تعامل کلیه دستگاه های ذیربط را در اجرای مناسب پروژه ضروری دانست و ابراز امیرواری کرد: در صورت بهره برداری مناسب از فرصت پیش رو، مردم شریف این منطقه می توانند رفاه و رونق اقتصادی را به ارمغان آورند.

نظر شما