شناسهٔ خبر: 67858610 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

4 حقیقت درباره محصولات هایپوآلرژنیک که باید بدانید!

در دنیای مدرن امروز، حساسیت‌های پوستی به یک مشکل رایج تبدیل شده‌اند. این مسئله توجه بیشتری را به سمت محصولاتی که می‌توانند این حساسیت‌ها را به حداقل برسانند، جلب کرده است. در این میان، محصولات هایپوآلرژنیک به‌عنوان یک راه‌حل جهانی مطرح شده‌اند. اما هایپوآلرژنیک Hypoallergenic چیست؟ در ادامه این مطلب به مفهوم Hypoallergenic و اینکه اهمیت هایپوآلرژنیک Hypoallergenic چیست خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

4 حقیقت درباره محصولات هایپوآلرژنیک که باید بدانید!

معنای هایپوآلرژنیک Hypoallergenic

در پاسخ به این سوال که Hypoallergenic به چه معناست؟ باید بگوییم که هایپوآلرژنیک به معنای «کمتر از حد طبیعی یا اندکی حساسیت‌زا» است. این اصطلاح برای اولین بار در سال 1953 در کمپین‌های تبلیغاتی مواد آرایشی به‌کار رفت و برای توصیف محصولاتی استفاده شد که ادعا می‌شود واکنش حساسیت‌زای کمتری ایجاد می‌کنند. این محصولات ممکن است شامل لوازم آرایشی باشند که به‌دلیل ویژگی‌های خاصی همچون  نوع پوشش یا ژنتیک، حساسیت‌زایی کمتری تولید می‌کنند.

با این حال، مهم است بدانیم که هایپوآلرژنیک بودن یک محصول تضمینی برای عدم ایجاد حساسیت نیست! افراد با حساسیت‌های شدید یا آسم ممکن است همچنان تحت تاثیر این محصولات قرار بگیرند.  محصولات آرایشی و بهداشتی کامان 99درصد هایپوآلرژنیک هستند و فقط 1درصد امکان دارد که ایجاد حساسیت کنند.

بنابراین، هنگام انتخاب محصولاتی با برچسب هایپوآلرژنیک، توجه به ترکیبات و انجام تست‌های حساسیت برای اطمینان از عدم واکنش‌های آلرژیک ضروری است. محصولات هایپوآلرژنیک کامان تمام آزمایش‌های سازمان پوست و جزام را با موفقیت پشت سر گذاشتند و می‌توانند انتخابی مطمئن برای افرادی باشند که دغدغه سلامتی دارند.

4 حقیقت درباره محصولات هایپوآلرژنیک

در اینجا چهار حقیقت مهم درباره محصولات هایپوآلرژنیک را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • تعریف استانداردی ندارند: اصطلاح «هایپوآلرژنیک» تعریف استانداردی در صنعت ندارد و معمولاً به محصولاتی اطلاق می‌شود که ادعا می‌کنند کمتر باعث واکنش‌های آلرژیک می‌شوند و ضد‌حساسیت هستند.
  • ممکن است همچنان حاوی آلرژن‌ها باشند: حتی اگر یک محصول به‌عنوان هایپوآلرژنیک معرفی شود، ممکن است همچنان حاوی موادی باشد که برای برخی افراد آلرژی‌زا هستند. محصولات کامان 99% ضدحساسیت هستند و فقط 1درصد احتمال دارد در افرادی که حساسیت‌های خیلی شدیدی دارند ایجاد آلرژی کنند.
  • انجام تست پچ توصیه می‌شود: اگر به بیشتر مواد مختلف حساسیت دارید بهتر است قبل از استفاده  از یک محصول جدید،  تست پچ را انجام دهید  تا از عدم واکنش آلرژیک اطمینان حاصل کنید.
  • مناسب برای پوست‌های حساس: محصولات هایپوآلرژنیک معمولاً برای افرادی که پوست حساس داشته یا به مواد خاصی آلرژی دارند، مناسب هستند و می‌توانند به کاهش خطر واکنش‌های پوستی کمک کنند.

این حقایق به شما کمک می‌کنند که درک بهتری از محصولات هایپوآلرژنیک داشته باشید و هنگام انتخاب این نوع محصولات، تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید که بررسی ترکیبات و انجام تست‌های پوستی قبل از استفاده از محصولات جدید، اهمیت زیادی دارد.

معرفی بهترین محصولات هایپوآلرژنیک کامان

برند کامان ، محصولات آرایشی و بهداشتی بدون حساسیت متنوعی را ارائه می‌دهد که با انواع پوست سازگار هستند و بدون آسیب زیست محیطی تولید می‌شوند. در تمام مراحل تولید آن از تست‌های انسانی استفاده می‌شود و کاملاً دوست‌دار محیط زیست است.

محصولات هایپوآلرژنیک کامان که مورد‌استقبال  خریداران هستند ، عبار‌ت‌اند از:

  • کرم آبرسان کامان سری واتر‌بمب COLLAGEN: کرم صورت آبرسان کامان با فرمولاسیون جدید بر پایه آب، حاوی هیالورونیک‌اسید است که موجب رطوبت‌رسانی فوق‌العاده به پوست می‌شود و به کلاژن‌سازی و سفت‌شدن آن کمک می‌کند.
  • کرم مرطوب‌کننده کامان Oil Plus: این کرم با فرمولاسیون خاص خود، به تغذیه و محافظت از پوست‌های نرمال یا خشک دست و صورت می‌پردازد و با تامین رطوبت مورد‌نیاز، به بازیابی سد دفاعی طبیعی پوست کمک شایانی می‌کند.

آبرسان جدید کامان مدل VITAMIN C

کرم آبرسان جدید کامان سری واتربمب VITAMIN C دارای فرمولاسیون بی نظیری از مواد مغذی بر پایه گیاهی است که برای آبرسانی و افزایش سلامت پوست بسیار موثر است. در ترکیبات فوق‌العاده کرم بمب آبرسان کامان ویتامین C از هیالورونیک اسید، عصاره میوه‌های آنتی‌اکسیدان است که همگی برای تغذیه پوست خسته و دهیدراته موثر است و موجب تقویت و ترمیم بافت‌های پوستی می‌شود.

ژل شست‌وشو صورت کامان مدل Oily

ژل شست‌وشو صورت مخصوص پوست‌های چرب کامان، سرشار از آنتی‌‌اکسیدان است و در تعدیل چربی و روشن شدن پوست بسیار موثر است. ترکیبات موجود در این شوینده با حفظ رطوبت و آبرسانی به پوست از پیری پوست جلوگیری می‌کند و باعث جوانسازی پوست می‌شود. این فیس‌واش یک انتخاب عالی برای شست‌وشوی روزانه پوست‌های چرب تا مختلط محسوب می‌شود که ترکیبات لطیف و ملایم استفاده شده در آن برای پوست حساس دور چشم نیز مناسب است .

محصولات آرایشی و بهداشتی کامان با تاکید بر کیفیت و انجام کنترل‌های کیفی مداوم، خلاقیت در بسته‌بندی و استفاده از ترکیبات موث، توانسته‌اند رضایت بالایی در بین مصرف‌کنندگان به‌دست آورند. برای اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین محصولات، می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت کامان مراجعه کنید.

چرا باید از محصولات هایپوآلرژنیک استفاده کنیم؟

استفاده از محصولاتی که هایپوآلرژنیک هستند به دلایل زیر مهم است:

  • کاهش خطر واکنش‌های آلرژیک: محصولات آرایشی و بهداشتی کامان با هدف کاهش مواد آلرژی‌زا تولید می‌شوند و می‌توانند برای افراد با پوست حساس یا مستعد آلرژی، انتخابی امن‌تر باشند.
  • ترکیبات طبیعی و ملایم: این محصولات اغلب حاوی ترکیبات ملایم هستند که به پوست آسیب نمی‌زنند و برای استفاده روزانه مناسب‌ هستند.
  • مناسب برای استفاده در هر سنی: محصولات هایپوآلرژنیک کامان برای همه گروه‌های سنی مناسب هستند و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کنند.
  • تأییدیه‌های مختلف : محصولات هایپوآلرژنیک کامان تست‌های انسانی را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند و جزو معدود شرکت‌هایی است که تمام تست‌های سازمان پوست و جزام را انجام داده است.
  • تنوع محصولات: کامان محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل محصولات آرایشی و بهداشتی می‌شود و برای نیازهای مختلف پوستی مناسب است.
  • محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی: محصولات هایپوآلرژنیک کامان به محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی همچون  آلودگی و اشعه‌های مضر خورشید کمک می‌کنند.
  • پاک‌کنندگی موثر: این محصولات علاوه‌بر اینکه حساسیت کمتری ایجاد می‌کنند، پاک‌کننده‌های خوبی برای پوست هستند و به حفظ پاکی و شادابی پوست کمک می‌کنند. بنا‌براین از  ژل شست‌و‌شوی صورت کامان غافل نشوید!

با توجه به این دلایل، استفاده از محصولات هایپوآلرژنیک  شرکت کامان می‌تواند به افراد کمک کند تا پوستی سالم‌تر و زیباتر داشته باشند، بدون اینکه نگران واکنش‌های آلرژیک باشند. همچنین، این محصولات به‌دلیل تأییدیه‌های مختاف و کیفیت بالا، اعتماد بیشتری را در میان مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌اند.

تفاوت میان محصولات هایپوآلرژنیک و معمولی 

تفاوت‌های اصلی میان محصولات هایپوآلرژنیک و معمولی به شرح زیر است:

  • ترکیبات: محصولات هایپوآلرژنیک با استفاده از موادی ساخته می‌شوند که احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی را به‌شدت کاهش می‌دهند. این محصولات از طریق فرآیندهایی همچون فیلتراسیون، تصفیه و استریل‌کردن تولید می‌شوند تا احتمال تماس پوست با عوامل آلرژی‌زا به‌ حداقل برسانند.
  • واکنش‌های آلرژیک: محصولات آرایشی و بهداشتی بدون حساسیت و هایپوآلرژنیک با هدف کمتر کردن احتمال بروز واکنش‌های حساسیتی در اشخاص با پوست حساس طراحی شده‌اند. در‌مقابل، محصولات رایج ممکن است عناصری داشته باشند که می‌توانند در برخی از افراد باعث ایجاد حساسیت شوند.
  • مناسب برای پوست‌های حساس: محصولات هایپوآلرژنیک به‌ویژه برای کسانی‌که پوست حساسی دارند یا ممکن است به‌سرعت دچار آلرژی شوند، توصیه می‌گردد؛ چرا که این محصولات به‌ندرت موجب تحریک پوست می‌شوند.

بنابراین، در زمان انتخاب محصولات با برچسب هایپوآلرژنیک، باید به‌دقت به فهرست مواد تشکیل‌دهنده نگاه کنید و در‌نظر داشته باشید که عوامل حساسیت‌زا متفاوت هستند و هر شخصی ممکن است به مواد خاصی حساسیت نشان دهد.

در‌نهایت، کامان بهترین برند ایرانی هایپوآلرژنیک

محصولات هایپوآلرژنیک می‌توانند برای بسیاری از افراد، به‌ویژه آن‌هایی که دارای پوست حساس هستند، گزینه‌ای ایدئال  باشند.

کامان به عنوان بهترین برند ایرانی در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با ویژگی 99% هایپوآلرژنیک انتخابی ویژه برای انواع مختلف از پوست‌هاست. پس بدون هیچ‌گونه نگرانی، زیبایی و سلامت پوست خود را به کامان بسپارید!

 

نظر شما