شناسهٔ خبر: 67858359 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی / عکس

سدان پلاگین هیبریدی جدید جیلی Galaxy L۶ Creative Edition با ظاهر جذاب و مشخصات قابل‌قبول رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ جیلی گلکسی L۶ با تریم جدید Creative Edition، نمای بیرونی جدید و پیکربندی ارتقا یافته را به ارمغان می‌آورد. در ماه ژوئن، سری گلکسی جیلی در مجموع ۱۵۹۷۵ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به سال قبل ۶۵.۲ درصد افزایش داشت. به‌طور خاص، جیلی گلکسی L۶ حدود ۶۳۹۱ دستگاه خودرو فروخت که نسبت به ماه قبل ۴٫۳ درصد افزایش داشت.

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی/ ایده‌آل برای بازار ایران / عکس

به‌عنوان یک‌تریم جدید برای جیلی گلکسی L۶، طراحی Creative Edition با سایر تریم‌ها مطابقت دارد. این خودروی جدید از نمای بیرونی با طرح رنگ دوتایی رز و مشکی استفاده می‌کند. اندازه بدنه آن ۴۷۸۲/۱۸۷۵/۱۴۸۹ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۷۵۲ میلی‌متر است.

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی/ ایده‌آل برای بازار ایران / عکس

از نظر امکانات، جیلی گلکسی L۶ در تریم Creative Edition، هفت عملکرد جدید از جمله چراغ‌های جلو و چراغ عقب LED و نوارهای نوری ۳٫۳ متری را اضافه کرده است که می‌تواند ۱۰۰ سناریو نوری مختلف را اجرا کند.

قدرت تولیدی همچنان از سیستم NordThor Hybrid ۸۸۴۸ جیلی تأمین می‌شود که شامل یک موتور ۱٫۵ لیتری توربو و یک موتور الکتریکی است که به گیربکس ۳ سرعته DHT متصل است. موتور ۱٫۵ لیتری توربو دارای حداکثر قدرت ۱۶۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۵۵ نیوتن متر است، در حالی که موتور الکتریکی ۱۴۳ اسب بخار قدرت و ۳۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این خودرو ۶٫۳ ثانیه اعلام شده است. باتری ۱۸٫۷۴ کیلووات ساعتی لیتیومی برد الکتریکی خالص ۱۲۵ کیلومتری را ارائه می‌دهد. برد جامع این خودرو ۱۳۷۰ کیلومتر اعلام شده است.

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی/ ایده‌آل برای بازار ایران / عکس

فضای داخلی از طرح رنگ خاکستری استفاده می‌کند و مواد جیر بیشتری به کنسول مرکزی اضافه شده است. کابین خودرو دارای یک صفحه‌نمایش مرکزی ۱۳٫۲ اینچی، یک صفحه‌نمایش کیلومتر شمار ۱۰٫۲۵ اینچی و یک فرمان چندمنظوره D شکل است که مشابه‌تریم های فعلی است.

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی/ ایده‌آل برای بازار ایران / عکس

سیستم‌عامل خودرو توسط گلکسی N OS ارائه شده است. علاوه بر این، این خودرو به مجموعه‌ای از سیستم‌ها از جمله کروز کنترل، تعامل صوتی، نقطه اتصال WiFi، کنترل از راه دور و سیستم نظارت بر کیفیت هوا مجهز است. صندلی‌های گلکسی L۶ از ماساژور، تهویه، گرمایش و تنظیم الکتریکی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، نورپردازی محیطی ۲۵۶ رنگ داخل خودرو می‌تواند برای پنج موقعیت باز شدن در، صدای هوشمند، ریتم موسیقی، تنظیم تهویه مطبوع و حالت استراحت تغییر کنند.

جیلی گلکسی L۶ در تریم Creative Edition با قیمت ۱۷۹۰۰ دلار (معادل یک میلیارد تومان) عرضه خواهد شد.

منبع: carnewschina

۵۸۳۲۲

نظر شما