شناسهٔ خبر: 67857754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کاپیتان بدون تیم/ فلیک احترام من را حفظ نکرد

سرخی روبرتو از اظهارنظر هانسی فلیک در مراسم معارفه‌اش ناراحت شده و معتقد است دیگر یک دقیقه هم نباید در بارسلونا بماند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صحبت‌های هانسی فلیک، سرمربی جدید باشگاه بارسلونا، هنگامی که در کنفرانس مطبوعاتی از او در مورد سرخی روبرتو پرسیدند، برای کاپیتان فصل گذشته بارسا دلسردکننده بود.

فلیک به‌سادگی و با لحنی تند و بسیار آلمانی‌طور گفت: «او بخشی از تیم نیست و من در مورد بازیکنان خودم حرف می‌زنم.»

این احتمالا آخرین چیزی بود که سرخی انتظار داشت از فلیک بشنود و متوجه شد دیگر جایی برای او در بارسلونا نیست.

هرچند باشگاه کمی بعد سعی در تعدیل حرف‌های فلیک داشت و یکی از مسئولان گفت او صرفا بر اساس قرارداد بازیکن که تمام شده بود، حرف زد و منظور خاصی نداشت، اما سرخی می‌داند که فلیک روی او حساب نمی‌کند.

سرخی محصول آکادمی بارسلوناست و در 18 سالگی با تصمیم پپ گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال اولین دقایق حضورش در ترکیب تیم اول بارسا را تجربه کرد. او فصل قبل کاپیتان بارسا بود، ولی در پایان فصل به او گفتند که باید دستمزدش را کاهش دهد و منتظر روزهای پایانی نقل و انتقالات برای ثبت قرارداد بماند. در واقع او آخرین نفر لیست برای ثبت قراردادهاست. موردی که باعث ناراحتی سرخی شد، ولی او منتظر ورود فلیک ماند تا شاید شرایط برایش تغییر کند.

بنابراین حالا تصمیم برای ادامه ندادن سرخی در بارسلونا قطعی است. سرخی روبرتو با 479 بازی برای بارسا، پیشنهادهایی از تیم‌های لالیگا اسپانیا مانند خیرونا و سویا دارد، اما به نظر می‌رسد که او اولویت خود را رفتن به خارج از کشور گذاشته است.

به گزارش رادیو کاتالونیا، پیشنهاداتی که بیشتر او را اغوا می‌کند، از استون ویلا، وستهم و آژاکس آمستردام هستند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما