شناسهٔ خبر: 67857571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار شهریار:راهپیمایی اربعین حسینی نشان‌دهنده اقتدار مسلمانان است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار در جلسه ستاد اربعین گفت: مراسم راهپیمایی و پیاده روی اربعین حسینی نشان‌دهنده اقتدار شیعیان و مسلمانان در جهان امروز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،جلسه ستاد اربعین شهرستان شهریار با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری امام جمعه و سایر مسئولان و اعضای ستاد و مواکب سطح شهرستان در سالن جلسات شهید صدرزاده فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد روز شنبه با بیان اینکه یکی از مهم ترین کارکردهای اربعین، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای کربلا است گفت: برگزاری مراسم و راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی دینی سیاسی و نشان دهنده اقتدار شیعیان در جهان است و باید هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

فرماندار شهریار:راهپیمایی اربعین حسینی نشان‌دهنده اقتدار مسلمانان است

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به اربعین و آغاز مسافرت زائرین و برپایی مواکب، لازم است تمامی دستگاهای اجرایی و خدمات رسان شهرستان نهایت همکاری و هماهنگی را در این خصوص داشته باشند.

فرماندار شهریار خدمت به زوار اربعین را توفیق عظیمی دانست و بیان داشت: مسئولین و مدیران مواکب تهیه بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، اسکان و تغذیه برای مدیریت بهتر کاروان‌های اعزامی مراسم اربعین حسینی (ع) را مد نظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، زیرساختها و امکانات لازم رفاهی برای مواکب خدمات رسان دارای مجوز را فراهم کنند.

فرماندار شهریار تصریح کرد: تسهیل در صدور روادیدو تخصیص دینار به زائرین، فراهم کردن حمل و نقل ایمن و ارزان از دیگر موارد مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

فاتحی‌نژاد در پایان خواستار برنامه ریزی های لازم برای مراسم جاماندگان اربعین و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،مذهبی در مسیر پیاده روی داخل شهرستان شد.

بازدید فرماندار از کارخانه تولید قطعات خودرو

فرماندار شهریار:راهپیمایی اربعین حسینی نشان‌دهنده اقتدار مسلمانان است

فرماندار شهریار از کارخانه تولید قطعات خودرو در فردوسیه بازدید کرد. علی‌رضا فاتحی نژاد فرماندار بهمراه حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین از کارخانه تولید قطعات خودرو که هفته پیش، انبار و محل دپوی مواد اولیه این کارخانه طعمه حریق شده بود، بازدید کردند.

این واحد تولیدی هفته گذشته دچار حریق گسترده شده بود که با تلاش ستاد بحران شهرستان و عوامل آتش نشانی و بدون تلفات جانی، اطفاء کامل صورت گرفت. فرماندار شهرستان شهریار در این بازدید مجدد که با هدف حمایت از تولید انجام پذیرفت از نزدیک مشکلات این واحد را بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنان صادر کرد.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما