شناسهٔ خبر: 67857254 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

نفسی تازه به درآمدهای "شگویا" دمیده شد

صاحب‌خبر -
بورس نیوز:
 
شرکت پتروشیمی تندگویان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل از فروش محصولات خود طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان ارائه کرد و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مجموع درآمد تجمیعی شناسایی‌شده طی این دوره ۴ ماهه را برابر با ۹ هزار و ۴۶۳ میلیارد تومان به ثبت رساند.
 
درآمد ماهانه‌ای که این شرکت پتروشیمی در تیرماه سال جاری به دست آورد مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی بود، میزان سرمایه اعلام‌شده از سوی شگویا در این دوره مالی مبلغی برابر با ۲ هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان است.

روند درآمد ماهانه "شگویا” 

درآمدی که شرکت پتروشیمی تندگویان در تیرماه سال جاری از فروش محصولات شناسایی کرد شاهد رشد درآمد ماهانه ۳۶ درصدی بود و همچنین درآمد این پتروشیمی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.
 
بیشترین میزان درآمدی که "شگویا" از فروش محصولات طی این دوره اعلام کرد مربوط به فروش محصول «گرید بطری» با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در تیرماه ۵ میلیون و ۹۱۱ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید. 
 
"شگویا" در چهارمین ماه از سال جاری محصولاتی که به فروش رساند شامل «گرید بطری، گرید الیافی، نخ POV و اسید ترفتالیک خالص» بود که مقدار فروش ماهانه این ۴ محصول برابر با ۵۷ هزار و ۳۱۶ تن اعلام شد، فروش ماهانه "شگویا" در مقایسه با ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش پیدا کرد.
 
بیشترین مقدار فروش ماهانه "شگویا" در اختیار محصول «گرید الیاف» با ۳۰ هزار و ۳۶۷ تن بود که ۵۳ درصد از کل مقدار فروش ماهانه این پتروشیمی را به خود اختصاص داد.
 
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
پتروشیمی تندگویان شگویا گرید بطری گرید الیاف

نظر شما