شناسهٔ خبر: 67857009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

در واکنش به گزارش جنجالی اتلتیک

خشم ادرسون: کدام درگیری! دروغ ننویسید

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: شرایط ادرسون مورائس در منچسترسیتی، پیچیده شده است. دروازه‌بان برزیلی که در طول تابستان درگیر شایعات متعددی در نقل و انتقالات شده بوده، در حساب اینستاگرام خود درگیری و اختلاف با هم تیمی خود استفان اورتگا را تکذیب کرد. این شایعه روز گذشته توسط سایت انگلیسی اتلتیک منتشر شده بود.
بیانیه ادرسون: «من می‌خواهم روشن کنم که مطلب منتشر شده از سوی اتلتیک در روز گذشته که به نارضایتی من از هم‌تیمی‌ام اشاره داشت، کاملاً نادرست است. روزی که در گزارش آمده، بدون شک یکی از سخت‌ترین روزهای دوران حرفه‌ای من بود که در آن دچار شکستگی شدم و مانع از حضور من در مقطع پایانی فصل و در نتیجه نمایندگی کشورم در کوپا آمه‌ریکا شد. در زمان مصدومیت، تنها فکر من ادامه دادن به بازی و دفاع از سیتی در مبارزه برای قهرمانی‌ بود اما هیجان بازی بیشتر از واقعیت بود و ناگزیر، برخلاف میل باطنی نتوانستم ادامه دهم، زیرا آسیب دیدگی، دید من را کاملا مسدود کرده بود. من همچنان روی آماده‌سازی برای فصل پیش رو تمرکز دارم.»
2058964
بر اساس اطلاعات منتشر شده در اتلتیک، ماجرا به 14 می و بازی سیتی برابر تاتنهام برمی‌گردد که به دلیل برخورد با کوتی رومرو، ادرسون مجبور شد بازی مهم مقابل تاتنهام را ترک کند. یک بازی سرنوشت‌ساز در راه کسب عنوان قهرمانی.
ادرسون در حالی که تیمش با نتیجه ۱-۰ پیش بود، مصدوم شد. پس از جایگزینی او، اورتگا با یک مهار فوق‌العاده، از گل تساوی‌بخش سون هیونگ مین جلوگیری کرد و به سیتی اجازه داد تا در بازی آخر فصل مقابل وست هم، با کسب پیروزی به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد.
اورتگا به دلیل این مهار توپ، مورد ستایش فراوان قرار گرفت و روزنامه اتلتیک گزارش داد که ادرسون از سخنان مثبت درباره هم‌تیمی خود متاثر شده است. گفته می‌شود این موضوع یکی از عوامل تمایل این دروازه‌بان ۳۰ ساله برای ترک تیم در میان علاقه باشگاه‌های عربستانی بوده است، اما او با انتشار پستی در اینستاگرام این ادعاها را رد کرد.

نظر شما