شناسهٔ خبر: 67856944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی اوز:

قاتل جوان 19 ساله در کمتر از 12 ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی اوز: فرمانده انتظامی اوز گفت: قاتلی که یک جوان 19 ساله را با سلاح سرد در این شهرستان به قتل رسانده و متواری شده بود، در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین محمدی، اظهار داشت: پنجم مرداد ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل یک نفر در شهر اوز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این درگیری، فردی 32 ساله با اسلحه سرد (چاقو) جوان  19 ساله را مجروح و منجر به مرگ وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مشخص شد که این درگیری به علت اختلافات قبلی بین چند نفر رخ داده است.

محمدی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل، در این خصوص قاتل  و 4 نفر از متهمان که در ایجاد درگیری نقش داشته‌اند، در شهر اوز دستگیر شدند.

 وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

انتهای پیام/

نظر شما