شناسهٔ خبر: 67856733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شفت شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: شفت- طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی سرهنگ «سهراب صفری» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان شفت معارفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان شفت ظهر شنبه با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان، فرماندار، فرمانده سپاه، امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب سرهنگ تقی زاده اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر انتظام در سطح جامعه است.

نقدی به وضعیت مطلوب امنیتی و انتظامی در سطح شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: خوشبختانه شاهد تعامل و همکاری مناسب همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش ارتقا و اعتلای در سطوح مختلف اجرایی، ادامه داد: امیدوارم با کسب این موفقیت بتوانیم موجب تحقق آرمان‌های که توسط فرماندهی کل قوا ترسیم شده، در استان و به ویژه شهرستان شفت شویم.

وی ایجاد و تثبیت امنیت را وظیفه و رسالت نیروی انتظامی دانست و گفت: نیروی انتظامی مظهر انتظام در سطح جامعه است.

سرهنگ صفری فرمانده انتظامی شفت شد

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی فرماندهی انتظامی استان گیلان، سرهنگ سهراب صفری به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان شفت منصوب و از تلاش‌های مجید تقی زاده فرماندهی انتظامی سابق این شهرستان قدردانی شد.

گفتنی است، فرماندهی انتظامی شهرستان آقاجاری استان خوزستان از جمله سوابق صفری در سال‌های گذشته بوده است وی دارای ۲۷ سال سابقه و اصالتاً اهل شهرستان لاهیجان می‌باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما