شناسهٔ خبر: 67856642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بیرانوند: الحاقیه گذاشتی که بعد از اخراجت پرز بمانی!

علیرضا بیرانوند صحبت‌های جدیدی در مورد الحاقیه جنجالی قراردادش مطرح کرده و معتقد است اگر رضا درویش دلسوز باشگاه بود نباید بند فسخ را به قراردادش اضافه می‌کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: علیرضا بیرانوند می‌گوید درویش به خاطر اینکه قرار بود برکنار بشود الحاقیه را در قرارداد او اضافه کرد.

علیرضا بیرانوند صحبت‌های جدیدی در مورد الحاقیه جنجالی قراردادش مطرح کرده و معتقد است اگر رضا درویش دلسوز باشگاه بود نباید بند فسخ را به قراردادش اضافه می‌کرد.

او در مورد مصاحبه‌ای که گفته بود بازیکنان پرسپولیس از تیم‌های ایرانی پیشنهاد میلیون دلاری دارند و اینکه ایا آن تیم تراکتور بوده یا نه گفت: نه، من گفتم با بازیکنان صحبت کردند. هفت هفته مانده بود و به چند نفر زنگ زدم چون دوست داشتم پرسپولیس قرارداد بازیکنان را تمدید کند‌. من می‌خواستم خبرنگاران بپرسند که این جریان تمدید چه شد و این ماجرای تمدید روی زبان‌ها بیفتد و باشگاه نگذارد این اتفاق بیفتد. دانیال به باشگاه زنگ زد که ده تا از بچه‌ها قراردادشان تمدید نشده و این کار را انجام بدهید ولی حس کردم میز و صندلی سفتی نداشتند و نمی‌خواستند این تیم را برای یک مدیرعامل دیگر سرپا نگه دارند. 

او ادامه داد: این اتفاق همانجا رقم خورد و یک الحاقیه برای من گذاشتند. من یک صحبتی با مدیرعامل کردم و گفتم یک سوال بپرسم و گفتم به گوش‌تان رسیده که شما را برمی‌دارند. من به وکیلم گفتم بیا ریسک کنیم و پیشش برویم، مطمئن باش اگر دلسوز باشگاه باشد به ما الحاقیه را نمی‌دهد و اگر دلسوز نباشد این الحاقیه را می‌دهد. قراردادم خیلی پایین بود و به درویش گفتم حاجی قرارداد من پایین است و شنیدم می‌خواهند شما را بردارند. یک بند فسخ برای من بگذارید و من بتوانم پیش کسی که جای شما می‌آید پولم را بالا ببرم. او به آقای حیدری، حقوقی باشگاه گفت آقای بیرانوند هرچه می‌خواهد انجام بده‌. 

بیرانوند در مورد اینکه درویش دلسوز باشگاه نبوده گفت: شما اگر مدیرعاملی و می‌خواهی تیمت را برای لیگ نخبگان ببندی نباید چنین الحاقیه‌ای بگذاری. پس تو دلت برای تیم نسوخت، به گوشت رسید که می‌خواهی اخراج بشوی و پیش خودت گفتی بگذار همان پرز یا هرچه اسمش را می‌گذارند بمانم و نفر بعدی تیم را بد ببندد و من بشوم خدای هواداران پرسپولیس! متاسفانه این اتفاق افتاد‌. بعد ازینکه مالک بانک شهر گفت باید بماند دو دوتا چهارتا کردند و گفتند چه اشتباهی کردند. دیگر مصاحبه جلوی هواداران و اینکه بگویی چند نفر بخاطر بیرانوند فوت کردند مظلوم نمایی است. از بالا به شما فشار اوردند و نخواستید بیرانوند بماند. آرزوی موفقیت برای پرسپولیس دارم. من یک لر هستم، لر ساده و رو. هر عکسی هم می‌گذارم نه کامنتی را می‌بندم و نه هیچی‌.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما