شناسهٔ خبر: 67856584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

شهرداری قزوین مسوول پشتیبانی اتوبوس های اربعین در مرز مهران است

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته قزوین به عنوان استان معین ارایه کننده خدمات و پشتیبان فنی حدود 800 دستگاه اتوبوس حامل زائران حرم حسینی در مرز مهران خواهد بود.

شهرداری قزوین مسوول پشتیبانی اتوبوس های اربعین در مرز مهران است
تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی| مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته قزوین به عنوان استان معین ارایه کننده خدمات و پشتیبان فنی حدود 800 دستگاه اتوبوس حامل زائران حرم حسینی در مرز مهران خواهد بود.

به گزارش تین نیوز ، سید محمد مهدی تقوی روز شنبه در اولین جلسه کمیته قرارگاه اربعین حسینی با بیان اینکه نقاط اصلی و پر تردد شهر مهران پارکینگ اربعین، سه راهی دهلران، میدان شهدا، میدام امام خمینی(ره)،پل زائر، پایانه برکت و میدان اربعین است، خاطرنشان کرد: عملیات فنی و پشتیبانی این تعداد دستگاه اتوبوس اعزامی از سایر استان های کشور برعهده قروین خواهد بود و ناوگان اتوبوسرانی قزوین نیز با اعزام تجهیرات خودرویی، تیم های فنی و پشتیبانی و تعمیرگاهی خدمات رسانی ویژه ای ارایه می کند.

وی ادامه داد: اعزام تیم های پشتیبانی، تعمیر و رفع مشکلات فنی خودروها متشکل از پنج دستگاه خودروی سنگین و سبک، کامیون کشنده دانگ فنگ، امداد خودرو مزدا 2 کابین، اتوبوس مگاترنس به عنوان انبار قطعات و لوازم یدکی خودرو، یک دستگاه اتوبوس مگاترنس که وظیفه جابجایی مکانیکی، باطری سازی، پنوماتیکی، آپاراتی و هیدرو شیلنگ را برعهده خواهد داشت و همچنین تیم تعمیرگاهی مکانیک با نفرات باتری ساز، کولر ساز، جلوبندی ساز وآپاراتی هم مستقر می باشند.

تقوی تاکید کرد: ناوگان اتوبوسرانی قروین با حداکثر ظرفیت خود در مرز مهران با اعزام اتوبوس های اسکانیا، بنز و مایلر به همراه خودروهای گشت و بازرسی، راننده و کارکنان خود همچون سال های گذشته برای جا به جایی زایران اربعین حسینی (ع) اقدام می کند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: موضوعات مربوط به بیمه اتوبوس ها، ملزومات، گازوییل، تدارکات و پشتیبانی و مکان استقرار اتوبوس ها در راستای اقدامات و عملکردها و نیز ارایه خدمات بهتر سازمان اتوبوسرانی قزوین به زایران اربعین حسینی در مرز مهران تعیین و تکلیف شده و وظایف و ماموریت رانندگان اعزامی به این مراسم به مرز مهران هم تشریح شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما