شناسهٔ خبر: 67856331 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش حمایت‌های بنیاد سینمایی فارابی از سال ۹۹

بنیاد سینمایی فارابی در ادامه گزارش‌های شفاف‌سازی قراردادها و حمایت‌های خود از آثار سینمایی، در راستای «ﻗﺎﻧﻮن اﻧﺘﺸﺎر و دﺳﺘﺮﺳﻲ آزاد ﺑﻪ اﻃﻼﻋﺎت»، گزارش این حمایت‌ها را از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان تیر ماه ۱۴۰۳ منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ پیش از این نیز گزارش‌هایی از فروردین ماه 1390 تا بهمن ماه 1399 با هدف شفاف سازی در مقاطع مختلف در سامانه رسمی  بنیاد به نشانی اینترنتی (www.fcf.ir) منتشر شده بود. گزارش‌های مورد اشاره، از اول اسفند 1399 (هفت ماهه پایانی دولت دوازدهم) تا پایان تیر 1403 (سی و چهار ماهه دولت سیزدهم) انتشار عمومی نداشته است، اما طی این مدت جزئیات گزارش‌ها اعم از ریز اعتبارات، درآمدها، قراردادها و صورت هزینه‌ها به طور مستمر در قالب حسابرسی رسمی سالیانه و همچنین گزارش‌های فصلی به ارکان بالادستی اعم از هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی، سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در صورت درخواست به سایر دستگاه‌های مربوطه  ارائه شده است.

بر اساس این اطلاع رسانی،  در امتداد گزارش‌های منتشر شده‌ی قبلی منتهی به بهمن 1399، گزارش جدید بنیاد سینمایی فارابی در بازه زمانی اول اسفند 1399 تا پایان تیر 1403 بروی پایگاه رسمی بنیاد به نشانی اینترنتی (www.fcf.ir) برای آگاهی عمومی منتشر شده است. این گزارش‌ صرفاً جنبه اطلاع رسانی از شفافیت عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی دارد و مستندات آن پیش از این به مراجع ذیر‌بط ارائه شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما