شناسهٔ خبر: 67856270 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملیات مرصاد برگ زرنینی در تاریخ و کارنامه فرزندان روح الله

فرمانده اسبق سپاه روح الله گفت: :عملیات مرصاد برگ زرنینی در تاریخ و کارنامه فرزندان روح الله است به نوعی که رزمندگان استان مرکزی شجاعانه و با اقدامی ابتکاری در قلب دشمن فرودآمدند و توانستند 600 نفر از منافقین را به هلاکت برسانند. فرمانده اسبق سپاه روح الله گفت: :عملیات مرصاد برگ زرنینی در تاریخ و کارنامه فرزندان روح الله است به نوعی که رزمندگان استان مرکزی شجاعانه و با اقدامی ابتکاری در قلب دشمن فرودآمدند و توانستند 600 نفر از منافقین را به هلاکت برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد سلیم آبادی فرمانده اسبق سپاه روح الله در جمع پاسداران استان مرکزی گفت:عملیات مرصاد برگ زرنینی در تاریخ و کارنامه فرزندان روح الله است به نوعی که رزمندگان استان مرکزی شجاعانه و با اقدامی ابتکاری در قلب دشمن فرودآمدند و توانستند 600 نفر از منافقین را به هلاکت برسانند.

وی افزود: نقش شهید صیاد شیرازی در هماهنگی با هوانیرو و نیروی هوایی ارتش و کمک به هدایت نیروها بر کسی پوشیده نیست، من فراموش نمی‌کنم که ایشان در ابتدای هر سخنرانی هرچند کوتاه دعای فرج امام زمان(عج) در راس سخنان ایشان بود.

سردار سلیم آبادی ادامه داد :شهید عزیز صیاد شیرازی هرجا احساس وظيفه مي‌كرد و مثل سرباز عادي هر كاري از دستش برمي‌آمد، انجام مي‌داد. همه هم در ارتش و سپاه قبولش داشتند. در هر دو هلي‌بردي كه انجام دادم، ايشان حضور داشتند و هلي‌كوپترها را هم خودش هماهنگ مي‌كرد.

فرمانده اسبق سپاه روح الله اظهار کرد:نیروهای دشمن با بهترین امکانات و تجهیزات سازماندهی شده بودند تا بتوانند ظرف مدت 33 ساعت تهران را نیز تصرف کنند و برای رسیدن به این مسئله، کارها را در 5 مرحله سازماندهی کرده بودند اما  امداد الهی سبب شد تا شکست سنگینی برای منافقین رقم بخورد.

وی با اشاره به روحیه و پای کار بودن مردم برای دفاع از تمامیت ارزی و مقدسات در دوران دفاع مقدس  بیان کرد:در زمان حمله منافقان وقتی مردم فهمیدند که کشور در خطر است، همگی دست‌در دست هم به سمت جبه‌های جنگ سرازیر شدند به حدی که برخی خودروهای شخصی، خودشان را به منطقه رسانده بودند، مثل این که روز اول جنگ بود و این از لطف خداوند متعال بود که توانستیم منافقان را نابود کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما