شناسهٔ خبر: 67855633 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

آغاز توزیع ارز اربعین در ۱۲۰ شعبه شهری و باجه روستایی پست بانک استان مازندران | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از آغاز زمان تخصیصی ارز اربعین و تخصیص ۲۰۰ هزار دینار به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی از طریق شعب و باجه های پست بانک روستایی استان مازندران از روز شنبه ششم مرداد سالجاری خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در رابطه ارایه خدمات مالی و بانکی به زائران عتبات مقدسه بخصوص در مناطق روستایی استان مازندران اظهار کرد: همزمان با شروع ثبت نام زائران اربعین حسینی، پست بانک استان برای دومین سال متوالی آمادگی ارائه ارز در ۱۲۰ شعبه و باجه های بانکی متصدی فروش ارز را دارد.
اعزی در ادامه کنترل و تامین نقدینگی ارز اربعین را از جمله اقدامات شاخص مجموعه پست بانک استان مازندران دانست و تصریح کرد: این خدمت در ۱۵ شعبه و ۱۰۵ باجه بانکی روستایی پست بانک در استان مازندران از روز شنبه ششم مرداد سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و به هر زائر ۲۰۰ هزار دینار پرداخت خواهد شد.
زائران عزیز می توانند با مراجعه به شعب و باجه های روستایی مختلف در سطح شهرستانهای مختلف مازندران نسبت به دریافت ارز اربعین اقدام کنند.

نظر شما