شناسهٔ خبر: 67855614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی:

مسئولان استان اردبیل حمایت و مساعدت لازم را از سرمایه‌گذاران انجام دهند

ابراهیم‌ عزیززاده

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تامین امنیت غذایی برای ما بسیار حائز اهمیت و نیاز است. انتظار از مسئولین مربوطه این است که در کنار بخش خصوصی باشند و منافع سرمایه گذاران را در استان تامین کنند.

صاحب‌خبر -

احد بیوته ششم مرداد در بازدید از واحد مرغداری در سرعین اظهار کرد: همه ما و مسئولین موظف به خدمت به مردم هستیم. امروز ما شاهد حضور سرمایه گذاران بومی در راستای افتخار آفرینی برای استان هستیم که این جای بسی خرسندی برای ما است.

وی افزود: حضور بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تامین امنیت غذایی برای ما بسیار حائز اهمیت و نیاز است و انتظار از مسئولین مربوطه این است که در کنار و کمک حال بخش خصوصی باشند و منافع سرمایه گذاران را در استان فراهم کنند.

بیوته بیان کرد: بخش خصوص اگر منافع خود را نتواند ببیند و حس نکند طبیعی است که سرمایه گذاری نمی کند لذا حمایت از این قشر حائز اهمیت است . امروز در استان علاوه بر بحث گردشگری در بخش های دیگر نیز بستر فراهم است و استقبال وجود دارد و مسئولین با حمایت و ایجاد انگیزه می توانند در این راستا نقش حساس خود را ایفا کنند تا بتوانیم در جهت آبادانی و شکوفایی استان قدم برداریم.

وی ادامه داد: برازنده استان ما نیست که نیروی کار و فعال خود را به سایر نقاط کشور بفرستد در حالیکه پتانسیل لازم در اینجا وجود دارد و انتظار ما اینست که همه سرمایه گذاران استان در این استان سرمایه گذاری کنند و از ما مطالبه گر باشند و ما نیز در جایی که لازم باشد صفر تا صد در خدمت آنها هستیم تا استانمان آبادتر از گذشته شود.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود در زمینه حمایت از واحدها و صنایع خرد تولیدی و مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات به انها اظهار کرد: سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی کوچک بخصوص مشاغل خانگی بسیار تاثیرگذار است بخصوص برای خانواده ها که در منزل خود بتوانند کار تولیدی انجام دهند این امر باعث دوام خانواده ها نیز می شود.

بیوته افزود: به عنوان مثال می توان به کشور چین اشاره کرد که با ایجاد کارگاههای کوچک تولیدی توانسته است اشتغال لازم را در کشور فراهم کند این ظرفیت و پتانسیل در کشور و استان ما نیز وجود دارد.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما با توجه به اینکه دولت جدید در حال شکل گیری است باید سیاستهای جدید تدوین و مشخص شود و ما نیز موظف هستیم تمام قد از این مشاغل و سرمایه گذاریها و ارائه تسهیلات حمایت کنیم و بعد از مشخص شدن کابینه و مسئولان از آنها پیگیر باشیم، جلسات برگزار کنیم و با توجه به ظرفیت کشاورزی و گردشگری که دو مزیت بزرگ استان است از وزرای مربوطه پاسخ دریافت کنیم.  

انتهای پیام

نظر شما