شناسهٔ خبر: 67855006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای هوا در کرمانشاه از فردا موقتا افزایش می‌یابد

کرمانشاه - ایرنا - رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت که با تداوم شرایط پایدار در سطح استان پیش‌ بینی می‌شود دمای هوا به طور نسبی از فردا یکشنبه در اغلب نقاط این خطه غربی ایران افزایش پیدا کند.

صاحب‌خبر -

سعید قاسمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های هواشناسی تا پایان هفته در بعضی ساعات وزش باد و غبار رقیق نواحی مرزی خصوصاً در ساعاتی از عصر یکشنبه تا صبح دوشنبه را فرا خواهد گرفت که مهمترین پدیده‌ جوی قابل ذکر در سطح استان کرمانشاه خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس دمای هوا از فردا /یکشنبه/ تا سه‌شنبه بطور نسبی در سطح استان کرمانشاه افزایش خواهد یافت و به طور میانگین بین یک تا سه درجه گرمای بیشتر محسوس خواهد بود.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه یادآور شد: اما در اواخر هفته شرایط اندکی متفاوت خواهد بود چراکه دمای هوا از چهارشنبه تا جمعه بویژه در مناطق غربی استان بتدریج کاهش خواهد یافت.

قاسمی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ماهیدشت با کمینه ۱۳ و خسروی و قصر شیرین با بیشینه ۴۴ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان کرمانشاه بودند ضمن اینکه طی همین مدت دمای شهر کرمانشاه بین ۱۸ تا ۴۰ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

در همین رهگذر به دلیل تداوم گرما و با هدف مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌های سراسر کشور به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی فردا یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

نظر شما