شناسهٔ خبر: 67853622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

چهارمی مجلل در مقدماتی؛ قایقران ایران به شانس مجدد رفت

فاطمه مجلل در مرحله مقدماتی مسابقات روئینگ بازیهای المپیک با قرار گرفتن در رده چهارم به مرحله شانس مجدد راه یافت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: نخستین روز رسمی سی و سومین دوره بازیهای المپیک در پاریس امروز شنبه ششم مردادماه با شروع مسابقات روئینگ برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

فاطمه مجلل قایقران جوان ۲۱ ساله ایران در مرحله مقدماتی ماده تک نفره سنگین وزن زنان در گروه اول به مصاف قایقرانانی از کشورهای اوگاندا، آفریقای‌جنوبی، اسپانیا، استرالیا و نیکاراگوئه رفت.

وی در پایان این مسابقه در بین رقبای قدرتمند خود به عنوان قایق چهارم از خط پایان عبور کرد تا فردا در ادامه مسابقات برای رسیدن به فینال بازیها در مرحله شانس مجدد به رقابت بپردازد. در این مرحله قایقرانان استرالیا، اسپانیا و آفریقای جنوبی اول تا سوم شدند.

فاطمه مجلل در این رقابت با کاتلین نوبل از اوگاندا (نفر ۲۶ المپیک توکیو)، پیج بادنهوست از آفریقای جنوبی (جایگاه ۱۲ روئینگ دونفره قهرمانی جهان ۲۰۲۳)، ویرجنیا دیاز ریواس از اسپانیا (قایق ششم المپیک توکیو در قایق دونفره تک‌پارو، نفر ۱۲ قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و جایگاه ۶ قهرمانی جهان ۲۰۲۲)، تارا ریگنی از استرالیا (جایگاه ۷ المپیک توکیو در قایق دونفره، دارنده مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳) و اویدلیا گنزالز از نیکاراگوئه (نفر ۲۷ المپیک توکیو) رو به رو شد.

قایق‌های اول تا سوم این رقابت به مرحله یک چهارم نهایی و مابقی به شانس مجدد رفتند. مسابقات مرحله شانس مجدد فردا یکشنبه هفتم مردادماه برگزار می شود.

نظر شما