شناسهٔ خبر: 67853474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۲ تندیس جشنواره بین‌المللی سیمرغ سهم هنرمندان کرمانشاهی شد

رئیس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: دو نفر از هنرمندان فیلمساز کرمانشاهی موفق شدند در دوازدهمین دوره جشنواره فرهنگی_هنری بین‌المللی سیمرغ به میزبانی همدان، دو تندیس جشنواره را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کامران رضایی ظهر امروز _شنبه ششم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم‌های «سهمی از یک قبر» به نویسندگی کارگردانی اشکان چاوشی و «همه باید زندگی کنند» به نویسندگی و کارگردانی حامد حیدری ذاکر توانستند در این جشنواره موفقیت سینمایی جدیدی را برای استان کرمانشاه رقم زنند.

وی افزود: اشکان چاوشی و حامد حیدری ذاکر توانستند به ترتیب جایزه اول بخش ملی و جایزه اول بخش کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی را در بخش فیلم داستانی به خود اختصاص دهند.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اشکان چاوشی به تازگی در نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس نیز به میزبانی شهر بندرعباس مقام نخست و تندیس جشنواره را در بخش داستانی با نگارش فیلمنامه‌های «سلامون» و «بوبونی» به خود اختصاص داد.

رضایی ادامه داد: محمدحسین لطیفی، رهبر قنبری و فرهاد قائمیان از چهره‌های برجسته سینما و تلویزیون داوری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ را برعهده داشتند.

وی گفت: هیئت داوران، راه یافتگان نهایی این بخش را از میان ۳۸۳ اثر رسیده به دبیرخانه اعلام کرد و اختتامیه جشنواره چهارم مرداد در همدان برگزار شد.

نظر شما