شناسهٔ خبر: 67852816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

واکنش مظفری‌زاده به درویش: سقف قراردادها را رعایت کردیم

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با بیان این که تمام قوانین فدراسیون برای مسابقات لیگ برتر را رعایت کردیم، گفت: گاهی اوقات با رفتار حرفه‌ای و عمل به تعهدات می‌توان بازیکنانی را به خدمت گرفت که حتی با رقم بالاتر به تیم‌های دیگر نروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیر عاملی تراکتور پس از جلسه با ستاد استاندارد سازی ورزشگاه‌ها گفت: استانداردسازی کار خوبی بود که از طرف فدراسیون فوتبال امسال به آن توجه شد. جلسات بسیاری هم برگزار شد، از آن جهت که در آسیا حضور داریم، نواقصی که ورزشگاه تراکتور داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تبادل نظر شد که در فرصت باقی مانده، این مسائل حل شود. ایرادات ساختاری گرفته بودند مانند سکوها، گیت‌های ورودی و ایرادات جزئی که در رابطه با استانداردسازی رختکن‌ها وجود دارد. مسائل مرتبط به VAR و کابل‌های فیبر نوری هم موارد دیگری بود که ان‌شاءالله حل خواهد شد.

مظفری‌زاده درباره جاده‌های خطرناک منتهی به ورزشگاه تراکتور، اظهار کرد: امسال سه جاده در نظر گرفته‌ایم که به بهره‌برداری خواهد رسید ولی مشکل، خروجی این دو جاده است که به استادیوم می‌رسد. یک جاده دیگری در ضلع شمالی ورزشگاه در حال احداث است که فکر نمی‌کنم زودتر از دو سال دیگر آماده شود ولی نهایت تلاش‌ استان این است که این جاده هرچه زودتر آماده شود.

او افزود: سال گذشته هم که ما خیلی از این موارد را انجام نداده بودیم، استادیوم ما در حد برگزاری مسابقات باشگاه‌های آسیا و لیگ بود. موارد تکمیلی بود که بیش‌تر از ۸۰ درصد آن‌ها هم حل شده و فقط جزئیاتی مانند گیت ورودی مانده که آن هم تا زمان شروع لیگ حل خواهد شد.

مظفری‌زاده با اشاره به سخت گیری AFC در بحث میزبانی، گفت: با دستورالعمل‌های انظباطی که امسال AFC برقرار کرده و سخت‌گیری‌های شکل گرفته، رفتار تماشاگران می‌تواند تبعات سنگینی را برای ما داشته باشد. باشگاه‌ها باید هواداران را در جریان بگذارند تا دچار مشکل نشوند.

سرپرست مدیر عاملی باشگاه تراکتور درباره‌ انتظار قهرمانی هواداران تراکتور، گفت: هواداران همیشه از ما بهترین رتبه و جایگاه راه می‌خواهند. ما نهایت تلاش خود را کردیم که اسکلت تیم را حفظ کنیم، نقاط ظعف خود را نیز پوشش دادیم و به دنبال جذب یک مهاجم هستیم تا به بهترین شکل وارد مسابقات شویم.

مظفری‌زاده درباره وضع حسین پورحمیدی، گفت: پورحمیدی بازیکن باشگاه تراکتور است و با ما قرار داد دارد.

وی درباره شایعه عدم رعایت سقف بودجه توسط باشگاه تراکتور، تشریح کرد: تمام قوانینی که فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات وضع کرده از جمله سقف قراردادها را رعایت کردیم. رقم قراردادها با توجه به کیفیت بازیکن تعیین خواهد شد. پول شرط لازم است اما کافی نیست. گاهی اوقات با رفتار حرفه‌ای و عمل به تعهدات می‌توان بازیکنانی را به خدمت گرفت که حتی با رقم بالاتر به تیم‌های دیگر نروند.

مظفری‌زاده درباره اظهارات رضا درویش مبنی بر رقم قراردادهای بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر گفت: درست نیست زمانی که عملکرد فردی زیر سوال می‌رود برای خارج کردن خود از زیر فشار حرف‌های این‌چنینی را بیان کند.

نظر شما