شناسهٔ خبر: 67852742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مظفری‌زاده: نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) برطرف شده است/ سقف را رعایت کردیم

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز گفت: یک سری موارد تکمیلی در خصوص ورزشگاه یادگار امام (ره) بود که این نواقص برطرف شده و فقط بحث گیت‌ها مانده که آن هم رفع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز امروز شنبه پس از پایان نشست ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسات یک کار خوب از سوی فدراسیون فوتبال بود. در این جلسه ایرادات گفته و قرار شد در زمان باقیمانده، با استانداردسازی کامل وارد لیگ برتر شویم.

وی در خصوص جاده خطرناک منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) بیان کرد: سه مسیر برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده که به بهره‌برداری می‌رسد اما مشکل اصلی خروجی در سه جاده است. یک جاده در ضلع شمالی هم در حال احداث است که فکر نمی‌کنم کمتر از ۲ سال طول بکشد تا ساخته شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز در خصوص احتمال برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس بدون حضور تماشارگان، گفت: داود رفعتی دبیر ستاد استانداردسازی باشگاه‌ها در این خصوص شوخی کرد. ما پارسال هم که این کارها را انجام نداده بودیم، ورزشگاه‌ آماده بازی‌های لیگ برتر و آسیا بود. یک سری موارد تکمیلی بود که این نواقص برطرف شده و فقط بحث گیت‌ها مانده که آن هم رفع می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به صحبت‌هایش در ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، تراکتور تا هفته چهارم لیگ برتر بازی‌هایش را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کند، عنوان کرد: به شوخی این صحبت را مطرح کردم. زمان شروع لیگ تا همین چند وقت پیش مشخص نبود و برنامه‌ریزی ما برای آماده‌سازی ورزشگاه نسبت به زمان پیش‌بینی شده یعنی شهریور ماه بود. ضمن اینکه در هفته اول لیگ میهمان هستیم و از هفته دوم میزبان خواهیم بود.

مظفری‌زاده در مورد موارد انضباطی هواداران گفت: امسال این موضوع با سخت‌گیری بیشتری پیگیری می‌شود و باشگاه‌ها باید با جدیت از این موارد جلوگیری کنند.

وی در مورد فسخ قرارداد مهند علی بیان کرد: او در تبریز بود اما در تمرینات شرکت نکرد. برای بستن قرارداد شروطی داشتیم که نهایی نشد. به تفاهم کلی نرسیدیم و در نهایت قرارداد بسته نشد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور تبریز در مورد سقف قراردادها گفت: ما همه قوانین را رعایت کردیم و به آن پایبند هستیم.

مظفری‌زاده در مورد واگذاری سهام تراکتور عنوان کرد: صحبت‌هایی بین مسوولان استان و محمدرضا زنوزی مالک باشگاه در جریان است اما امسال مالکیت با شرکت دریک است.

نظر شما