شناسهٔ خبر: 67852713 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای اضمحلال ایدئولوژی انقلاب اسلامی

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: اگر جهان بینی و ایدئولوژی ما سقوط کند، قطعاً فرهنگ و نظام تربیتی، آموزشی و سیاسی ما هم سقوط می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) در نشست ائمه جمعه فارس گفت: استقرار یک نظام و قدرت سیاسی در دنیای امروز، در راستای «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» که مدافع اسلام ناب باشد، تنها یک نمونه بی‌نظیر به‌نام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بالاترین قوت، نظام سیاسی است و خدا توفیق داده که ما در این نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته ایم و همین است که تمام جنگ های استکبار با ما در عرصه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی همه بر سر همین اصل نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری اظهار داشت: طلاب و روحانیون رزمندگان دفاع از بالاترین آمال و آرزوهای همه انبیاء و اولیاء الهی هستند که در عصر ما در قالب جمهوری اسلامی، تحقق پیدا کرده است و همه استکبار، فرعون‌ها و نمرودهای زمان، یکپارچه روبروی این نظام و قدرت الهی قرار گرفته اند و ما رزمندگان خط مقدم در مقابل این شیاطین هستیم.

وی یادآور شد: همه هجمه ها امروز به اسلام ناب محمدی(ص) است که از درونش این نظام مقدس شکل گرفته است و اگر جهان بینی و ایدئولوژی ما سقوط کند، قطعاً فرهنگ و نظام تربیتی، آموزشی و سیاسی ما هم سقوط می‌کند، همه این نظام‌ها به آن اصل یعنی اسلام ناب برمی‌گردد، همه تلاش دشمن این است که این اصل را بزند.

نظر شما